محمد جواد ربانی:

نظام آموزش و پرورش سعا شاه کلید تحول بنیادین در آموزش

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۱:۴۸:۲۳
کد خبر: ۶۴۸۵۳۲
نظام آموزش و پرورش سعا شاه کلید تحول بنیادین در آموزش
پژوهشگر حوزه علمیه و نظام آموزش سعا گفت: نظام آموزش و پرورش سعا شاه کلید تحول بنیادین در آموزش و پروش است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد جواد ربانی در اولین نشست مطبوعاتی نظام آموزش و پرورش سعا اظهارداشت: این نخستین نظامی میباشد که کاملا بومی و براساس متن قرآن تنظیم شده است.

وی با اشاره به اینکه سرعت و رقابت دو مقوله مغفول در نظام های آموزش و پرورش است ادامه داد: تحول بنیادین در آموزش و پرورش در تغییر ساختار یا استاد نیست بلکه در تغییر ارزش و نوع ارزشیابی است.

وی افزود:نظام سعا، نظامی بدون محدودیت در انتخاب درس،استاد،زمان،دوره تحصیل و تخصص است و در آن آموزش هدفمند و کوتاه تر می باشد. زمان کمتر برای محصل به این شکل امکان پذیر شده که بعد زمینه از بعد تخصص جدا شده است.

ربانی بیان کرد: از دیگر ویژگی‌های آموزش و پرورش "سعا" ساماندهی نظامی مطابق با گزاره‌های آینده فقه و تربیتی، جلوگیری از اسراف و تبذیر علمی و سرمایه‌های مادی، توانمندسازی، و رتبه‌دهی سالم بر دو مبنای میزان تلاش، کیفیت آن با معیارهایی همچون امنیت، دامنه تاثیر خلاقیت  است.

این پژوهشگر حوزوی در خصوص نحوه اطلاع یافتن از نظام آموزش و پرورش سعا گفت: اطلاعات کامل و جامع از این نوع سیستم آموزشی در کانال تلگرامیSAA Education وجود دارد و همچنین خط تلفنی 09158988873 جوابگوی سوالات مردم در این خصوص است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز