نماینده مریوان و سروآباد :

وحدت و اتحاد در مقابل استکبار نیاز امروز جهان اسلام است

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۴:۳۳:۳۰
کد خبر: ۶۴۸۵۸۹
وحدت و اتحاد در مقابل استکبار نیاز امروز جهان اسلام است
نماینده مریوان و سروآباد با اشاره به اقدامات اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت: در این برهه زمانی حساس که سیاهه منحوس بیرق کفر از دور پیداست، بر مسلمانان واجب است، اعتراض خود را نسبت به این اقدام اعلام و اتحاد و وحدت خود را در مقابل توطئه جدید استکبار نشان دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ منصور مرادی با محکوم کردن اظهارات و اقدامات دونالد ترامپ  گفت : سخنان خود سرانه و وقیح رئیس جمهوری آمریکا نشان از عدم آگاهی او به انسجام و اراده پولادین مسلمین جهان، سرخوردگی از عدم موفقیت شان در امور بین الملل و برملا شدن نقشه های شیطانی آنها دارد.

وی افزود: سیاست های غلط آمریکا در جهان گویای استراتژی های مستکبرانه و متجاوزانه آنان و عدم پایبندی به حقوق دیگر کشورهاست ولی سردمداران آنها باید به این موضوع مهم توجه کنند که هر گونه تجاوز به خاک پاک قدس شریف مشت محکم و اتحاد تمام مسلمین جهان را به همراه خواهد داشت.

مرادی تاکید کرد: نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکای جهانخوار که به پیروزی دونالد ترامپ منتج شد، جهان بیش از این انتظار اقدامات ابلهانه و خودسرانه غیر منطقی دارد.

وی یادآور شد: ضروری است جهانیان بدانند و آگاه باشند دولت آمریکا و رئیس جمهوری آن وقاحت و بی شرمی را به اوج خود رسانده و جنگ افروزی های آنها تمامی ندارد اما به یاری پروردگار با اتحاد جهان اسلام، نیرنگ آنان برملا و بی اثر می شود و آمریکا و اسراییل غاصب به مانند 2 قایق پوسیده هیچ وقت توان مقابله با این اتحاد ندارند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز