اصلی‌ترین رقبای موج‌های آبی چه تیم هایی هستند؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۳:۳۷:۴۳
کد خبر: ۶۴۸۵۹۴
اصلی‌ترین رقبای موج‌های آبی چه تیم هایی هستند؟
رییس هیئت شنای خراسان رضوی معتقد است نفت تهران و پارس جنوبی بوشهر اصلی‌ترین رقبای موج‌های آبی در مسابقات قهرمانی کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مجید مشتاق عشق در نشست خبری باشگاه موج‌های آبی پیش از آغاز پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی شنای کشور، جام خلیج فارس ضمن تسلیت بابت درگذشت کوهنوردان خراسانی در حادثه اشترانکوه اظهار کرد: در آستانه هفتمین سال حضور موج‌های آبی در مسابقات قهرمانی کشور هستیم. این تیم در کارنامه خود دو نایب‌قهرمانی و چهار قهرمانی دارد و امیدواریم در سال هفتم حضور در مسابقات هم به عناوین درخشانی مطابق معمول دست یابیم.

وی افزود: پیشرفت ما در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان فوق‌العاده بوده و نمود آن را در تیم‌های ملی شنای کشورمان می‌بینیم. در مسابقات آذربایجان شناگران خراسانی موفق شدند ۱۵ مدال برای کشورمان به ارمغان آورند. در مسابقات داخل سالن آسیایی ترکمنستان هم ۶ شناگر خراسانی در تیم ملی حضور داشتند.

مشتاق تصریح کرد: در جام ولایت در رده‌های سنی مختلف قهرمان شدیم. در مسابقات تبریز (جام آذربایجان) نیز که با حضور پنج تیم خارجی و هشت تیم داخلی برگزار شد در رده سنی ۱۳ الی ۱۴ سال نیز موفق شدیم قهرمان شویم. در مسابقات جام وحدت که به میزبانی تهران برگزار شد هم سه تیم فرستادیم که موفق به کسب رتبه دوم و چهارم شدند.

رییس هیئت شنا با اشاره به توانایی فنی بالای خراسان رضوی در رشته شنا تاکید کرد: با وجود اساتیدی همچون گرایلی و ولی‌زاده هیچ کمبودی در جبهه فنی نداریم، در سخت‌افزار هم خوشبختانه از نظر تعداد استخر و کیفیت مشکلی نداریم. تاکنون تیم موج‌های آبی با نام ایران در مسابقات دبی شرکت کرده که به نتایج خوبی هم دست یافته‌ایم.

مشتاق ادامه داد: در مسابقات قهرمانی شنای کشور که از انتهای این هفته در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می‌شود، ۹ تیم شرکت می‌کنند که دو تا از آنها خراسانی هستند. تیم موج‌های آبی و شهید شوشتری آموزشگاه‌های نیشابور دو تیم خراسانی حاضر در رقابت‌ها هستند.

وی افزود: ۲۴ شناگر داریم که ۷ تای آنها از خارج از استان و الباقی بومی هستند. متاسفانه سامان خواجکی یکی از شناگران خوب‌مان نیز برای تحصیل راهی آمریکا شده‌است. همچنین آریا نسیمی‌شاد، نماینده ایران در المپیک ریو نیز به واسطه تحصیل زمان زیادی برای شنا ندارد و در هفته سه جلسه تمرین آبی و دو جلسه تمرین بدنسازی دارد. با این حال به واسطه تعصبی که به تیم شهرش دارد قول داده در دور نخست و آخر برای تیم موج‎‌های آبی شنا کند.

مشتاق عشق تصریح کرد: سینا غلامپور یکی از شناگران ارزنده خراسانی است که در ۱۰۰ متر رکورد زیر ۵۰ ثانیه را به نام خود ثبت کرده‌است، ایشان همچنان از ناحیه کتف آسیب‌دیده است و در دور نخست شنا نخواهدکرد.

رییس هیات شنا تاکید کرد: با انصراف تیم خصوصی شقایق عطر، شناگران خوب این تیم راهی تیم‌های پارس جنوبی و نفت تهران شده‌اند و رقابت‌ها حساس‌تر و نزدیک‌تر خواهدبود. امیدوارم بتوانیم با تمام این اوصاف در مسابقات امسال هم به قهرمانی دست یابیم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز