مجمع سالیانه عمومی هیات پزشکی ورزشی استان زنجان

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۵:۴۰:۱۰
کد خبر: ۶۴۸۶۴۵

به گزارش خبرگزاری برنا زنجان، در مجمع سالیانه عمومی هیات پزشکی ورزشی استان زنجان رئیس فدراسیون هیات پزشکی عموان نمود : تمرکززدایی از مرکز در ارائه ی خدمات از اهداف اصلی فدراسیون است

نوروزی گسیل داشتن امکانات به استان ها در چهارچوب برنامه ریزی شده را از سیاست ها و اولویت های اصلی فدراسیون برشمرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، مجمع سالیانه عمومی هیات پزشکی ورزشی استان زنجان ساعتی پیش با حضور رئیس فدراسیون و در محل سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

دکتر غلامرضا نوروزی در این مجمع با بیان اینکه هدف فدراسیون ارائه خدمات پزشکی ورزشی با کیفیت مطلوب و پشتیبانی از سلامت ورزشکاران است تصریح کرد: باید فضا به سمتی برود که ورزشکاران دغدغه ی مصدومیت و سلامتی و دریافت خدمات نداشته باشند.

وی در ادامه به رشد قابل توجه فدراسیون تقریبا نوپای پزشکی ورزشی در کوتاه مدت اشاره کرد و افزود: علی رغم اینکه این فدراسیون ورزشکارو قهرمان ندارد در کسب موفقیت های تمام فدراسیون ها نقش بسزایی دارد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تمرکززدایی از مرکز در ارائه ی خدمات و ایجاد فضا و گسیل داشتن امکانات به استان ها در چهارچوب برنامه ریزی شده را از سیاست ها و اولویت های اصلی فدراسیون برشمرد و افزود: از هیات های توانمند و برنامه محوری همچون هیات پزشکی ورزشی استان زنجان جهت تحقق این مهم استفاده می کنیم.

نوروزی با اشاره به گزارش عملکرد جامع و کامل دکتر دهنایی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان زنجان اظهار کرد: گزارش شفاف وی بویژه در بخش ادارای و مالی نمود اصلی تحول و پیشرفت این هیات نسبت به گذشته است و ابراز امیدواری کرد: با ادامه ی این روند هیچ یک از ورزشکاران زنجان در مصدومیت ها و بیماری ها نیازمند مراجعه به تهران نباشند.

وی با بیان اینکه فدراسیون در رویدادهای آموزشی هیچ گونه محدودیتی ندارد تصریح کرد: براساس نیاز سنجی های صورت گرفته و پیشنهاد هیات این آموزش ها داده می شود و بویژه در بخش مکمل ها باید دانش افزایی برای ورزشکاران صورت گیرد تا از بروز مشکلات جدی پیشگیری شود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در پایان ضمن تسلیت به خانواده های آسیب دیده از زلزله ی شب گذشته اعلام کرد: فدراسیون پزشکی ورزشی آمادگی هرگونه کمک به مصدومین و آسیب دیده ها را دارد و در خدمت مردم عزیز حادثه دیده می باشد.

گفتنی است: اولین مرکزدرمانی پزشکی ورزشی استان زنجان نیز پس از برگزاری مجمع و با حضور رئیس فدراسیون در محل فلکه دارالقرآن الکریم استان زنجان- جنب بانک پارسیان افتتاح شد تا ورزشکاران و قهرمانان بتواند از خدمات آن بهره مند شوند. 

 

نظر شما