مدیر فضای سبز شهری شهرداری مشهد مقدس خبر داد:

پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی ۵۰ پروژه فضای سبز در مشهد

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۱:۲۳:۲۶
کد خبر: ۶۴۸۹۲۵
پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی ۵۰ پروژه فضای سبز در مشهد
مدیر فضای سبز شهری شهرداری مشهد مقدس از تعریف ۵٧ پروژه فضای سبز شهری در این شهر خبر داد و گفت: ۵٠ پروژه از این تعداد دارای پیشرفتی بالغ بر 60 درصد است که با اتمام آن‌ها سرانه فضای سبز به‌صورت قابل‌ملاحظه‌ای افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مهدی یعقوبی در جلسه‌ای که به منظور تشریح عملکرد دستگاه‌های مرتبط با موضوع هوای پاک با معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد برگزار شده بود، با ‌اشاره‌به وجود ۴٣ هکتار فضای سبز لکه‌ای در سطح شهر مشهد اظهارکرد: همچنین در حوزه کمربند سبز نیز ٣ پروژه فعال تعریف شده است که احتمالا تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه کار درختکاری 126 هکتار از اراضی کمربند جنوبی مشهد انجام شده است، ادامه داد: 6 هکتار نیز درختکاری نیز مربوط به آزادسازی اراضی کشف‌رود بوده که به خوبی توسط معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد مقدس انجام شده است.

مدیر فضای سبز شهری شهرداری مشهد مقدس اضافه کرد: در مجموعه شهرداری مشهد هر سال با وجود محدودیت‌های اعتباری و مالی تلاش می‌شود اقدامات گسترده‌ای در حوزه فضای سبز که باعث کاهش آلاینده‌های زیست محیطی است انجام شود.

 

نظر شما