نماینده ولی فقیه در استان مرکزی :

حفظ هویت اسلامی و انقلابی مهمترین وظیفه دستگاه های اجرایی است

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۳:۴۲:۵۷
کد خبر: ۶۴۸۹۵۰
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حفظ هویت اسلامی، انقلابی و استقلال طلبی ملت ایران مهمترین وظیفه دستگاه های اجرایی است.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی در محل بیت نماینده ولی فقیه در این استان، افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی هویت ایران به فرهنگ و اصول اخلاقی غرب گره خورده بود و بسیاری در آن دوران مسیر توسعه و بالندگی را در غربگرایی می دانستند.

وی ادامه داد: امام راحل اما با سازماندهی نهضت انقلاب اسلامی هویت اسلامی و شخصیت استقلال طلبی را برای مردم به ارمغان آوردند و یکی از وظایف اصلی مدیران در شرایط کنونی، صیانت از این هویت مقدس و ارزشمند است.

امام جمعه اراک اظهار کرد: هویت اسلامی و انقلابی برای ملت ایران استقلال و عزت به ارمغان آورد و تحت هیچ شرایطی نباید این هویت ارزشمند را از دست بدهیم.

وی گفت: دشمنان نظام اسلامی با بهره گیری از فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و ماهواره ای در صدد تخریب هویت اسلامی و انقلابی ملت ایران به خصوص جوانان و نوجوانان برآمده اند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به مشارکت دستگاه های اجرایی در اسکان موقت و دائم زلزله زدگان غرب کشور گفت: منابع موجود باید به بهترین شکل ممکن و بر اساس اولویت بندی های کارشناسانه هزینه شود.

وی گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و کاهش برودت هوا در منطقه سرپل ذهاب، باید اسکان موقت زلزله زدگان در اسرع وقت انجام شود و برای اسکان دائم هموطنانمان نیز برنامه ریزی های کاربردی و کارشناسی تدوین شود.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: بسیاری از نقاط کشور در مناطق زلزله خیز قرار دارند بنابراین ایمن سازی بناهای جدید و مقاوم سازی بافت های فرسوده شهری و روستایی باید در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: طرح های تفصیلی روستایی باید با نوسازی، بهسازی و مقاوم سازی همراه باشد چرا که در غیر این صورت در هنگام بروز حوادث و بلایای طبیعی خسارت های جبران ناپذیری بر کشور وارد می شد.

درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر 2 هفته یکبار روزهای چهارشنبه در محل بیت نماینده ولی فقیه در این استان برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز