استاندارگلستان:

نسل امروز نیازمند شناخت شهدا و راه آنان است

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۳:۵۰:۰۹
کد خبر: ۶۴۸۹۵۴
استاندار گلستان؛ شهیدان را الگو و سرمشق کار و زندگی بیان کرد و گفت: نسل امروز به برگزاری یادواره ها و آئین های گرامیداشت برای شناخت بیشتر شهدا و سیره آنها نیازمند است.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سید مناف هاشمی صبح چهارشنبه در دیدار با اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای اطلاعات و عملیات استان های گلستان و مازندران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم، اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا اقدامی براساس عشق و علاقه مردم است و همه باید از برگزاری این مراسم ها سود معنوی ببرند.

استاندار گلستان یادآور شد: برگزاری یادواره شهدا همچون اقدامات خیرخواهانه ای که بصورت مردمی مدیریت می شود ، در بین مردم پایگاه و جایگاه ویژه ای دارد.

براساس اعلام استانداری، وی تاکید کرد که یادواره ها و آئین های گرامیداشت باید در شأن و منزلت شهدا بوده و همه دستگاه های اجرایی و افراد حقیقی و حقوقی که می توانند در این مسیر همکاری داشته باشند.

هاشمی به اقدامات خیرخواهانه گلستانی ها در بخش های مختلف نیز اشاره کرد و گفت: در حادثه زلزله غرب کشور ،گلستان استان معین نبود اما مردم نیکوکار این منطقه بیش از 20 تریلی وسایل مورد نیاز و کمک به کرمانشان اسال کردند و مسئولیت بازسازی 9 روستای آسیب دیده را سپاه و مدیریت استان برعهده گرفت.

روستاهای زلزله زده ای که گلستانی ها بازسازی آن را تقبل کردند حدود 330 خانوار جمعیت دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز