استاندار قزوین:

وظیفه حراست، مراقبت از حیثیت و آبروی نیروی انسانی در سازمان هاست

۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۱:۳۵:۴۵
کد خبر: ۶۴۹۱۱۱
وظیفه حراست، مراقبت از حیثیت و آبروی نیروی انسانی در سازمان هاست
زاهدی گفت: در سازمان ها و دستگاه های اجرایی نخستین سرمایه ای که باید به آن توجه شود، سرمایه انسانی است زیرا سرمایه انسانی ظرفیت بالایی دارد که باید با استفاده از آن سازمان را پویا کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "عبدالمحمد زاهدی" در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حراست استانداری اظهار داشت: مهمترین سرمایه نظام سیاسی، دولت، سازمان ها و وزارتخانه ها نیروی انسانی است.

وی افزود: منابع مالی، ماشین آلات، امکانات و تجهیزات وجود داشته باشد اما به نیروی انسانی توجهی نشده و از آن حفظ و حراست نشود، تمام آن امکانات بلااستفاده و زیان بار خواهد بود.

استاندار قزوین عنوان کرد: در سازمان ها و دستگاه های اجرایی نخستین سرمایه ای که باید به آن توجه شود، سرمایه انسانی است زیرا سرمایه انسانی ظرفیت بالایی دارد که باید با استفاده از آن سازمان را پویا کرد.

زاهدی با بیان اینکه برای حفظ امانت به مدیریت امین نیاز داریم، خاطرنشان کرد:  مردم در مراجعه به سازمان های دولتی نیازهای مسلم را پیگیری می کنند و  افراد سازمان بیشتر در معرض خطر قرار می گیرند که این امر موجب می شود مسئله تطمیع پیش بیاید.

وی یادآور شد: اگر افراد به خواسته خود نرسند از راه تطمیع وارد می شوند و حراست باید این مسئله را پیگیری و مراقبت کند.

وی گفت: مهمترین وظیفه حراست ها پیگیری این مهم است که خسارتی به نیروی انسانی سازمان ها وارد نشود.

 استاندار قزوین تصریح کرد: حیطه کاری حراست با حیثیت اجتماعی، خانوادگی و موقعیت افراد مرتبط است بنابراین اگر اشتباهی رخ دهد، ممکن است آثار زیان بار و جبران ناپذیری در پی داشته باشد.

زاهدی خاطرنشان کرد: نیروهای حراست، افرادی صادق و امانت دار هستند که در تمام مسوولیت ها امانت دار بوده و مدیرانی توانمند هستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز