سرپرست دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری:

اساتید و پژوهشگران در ارائه طرح های پژوهشی مشارکت کنند

۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۹:۰۸:۵۹
کد خبر: ۶۴۹۱۴۸
اساتید و پژوهشگران در ارائه طرح های پژوهشی مشارکت کنند
ارسلان قاسمی خواستار ارائه طرح های پژوهشی از سوی اعضای هیات علمی و مراکز تحقیقاتی تا 30 آذر ماه به سازمان برنامه و بودجه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "ارسلان قاسمی" سرپرست دفتر برنامه ریزی استانداری قزوین با اعلام این خبر افزود: همه دستگاه اجرایی استان طرح ها و پژوهش های مورد نیاز و اولویت دار خود را به همراه اعتبارات و بودجه پیش بینی شده در این خصوص به سازمان برنامه و بودجه استان ارائه  و معرفی کرده اند.

وی افزود: این طرح های پژوهشی اولویت دار پس از داوری از سوی سازمان برنامه و بودجه به دستگاه ها اعلام شده و لیست آنها در سایت سازمان برنامه و بودجه استان موجود و قابل دسترسی می باشد.

سرپرست دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری گفت: از عموم  پژوهشگران اعم از اساتید، اعضای هیات علمی و مراکز علمی تحقیقاتی مهلت داده شده که تا تاریخ 30آذرماه جاری  با مراجعه به سایت و پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان با توجه به موضوعات و اولویت های پیشنهادی دستگاه های اجرایی در حوزه پوهش نسبت به تهیه پروپوزال و طرح پژوهشی خود در موضوعات تعیین شده اقدام و نسخه ای از آن را سازمان مذکور ارائه دهند.

قاسمی بیان داشت: دانشجویان و کارمندان دستگاه ها نمی توانند روی این موضوعات به صورت مستقیم ورود پیدا کنندبلکه این طرح ها از طریق اعضای هیات های علمی و مراکز علمی و پژوهشی که دارای مجوز قانونی می باشند،قابل انجام خواهد بود.

آدرس سامانه سازمان برنامه و بودجه جهت دسترسی به اولویت ها و طرح های پژوهشی دستگاه های اجرایی استان http://research.erqz-mporg.ir/content/article می باشد.

 

نظر شما
پرونده ویژه