مدیر عامل بیمارستان امام زمان(عج) خبر داد

افتتاح دپارتمان فوق تخصصی قلب بیمارستان خیریه امام زمان(عج)

۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۳:۰۴:۵۱
کد خبر: ۶۴۹۱۷۶
افتتاح دپارتمان فوق تخصصی قلب  بیمارستان خیریه امام زمان(عج)
مدیر عامل بیمارستان خیریه امام زمان(عج) گفت: دپارتمان تخصصی قلب با بخش های آنژیوگرافی،عمل قلب باز و آی سی یو قلب با زیر بنای 800 متر روز یکشنبه مورخ 26 آذر رسما افتتاح میگردد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد،محمود خادم الخمسه در نشست خبری افتتاح دپارتمان تخصصی قلب که دربیمارستان امام زمان(عج) برگزار شد گفت: این دپارتمان تخصصی قلب که با هزینه ای بالغ بر 100 میلیارد ریال بوجود آمده ،یکی از مجهز ترین و بروز ترین بخش های قلب در کل کشور میباشد.

وی اظهار کرد:تمام بخش قلب در یک بلوک واقع شده است که در کشور بی نظیر است ، همچنین این دپارتمان مجهز به اتاق هیبرید میباشد که در آن آنژیو گرافی و عمل با هم انجام میشود که هنوز در مشهد وجود ندارد.

مدیر عامل بیمارستان خیریه امام زمان(عج) در مورد ایجاد بیمارستان اظهار کرد: بیمارستان امام زمان(عج) کار خود را در سال 59 با ایجاد یک درمانگاه با زیر بنای 360 متر در دو طبقه شروع کرد و به دلیل کم بودن مراکز بهداشتی و ضعیف بودن منطقه بسایر مورد مراجعه قرار گرفت.

وی ادامه داد:در سال 1360 بیمارستان با حضور میرزا جواد آقا تهرانی و مسیولین کلنگ زنی شد و نهایتا بیمارستان در سال 66 با بخش های زایشگاه و زنان،رادیولوژی و آزمایشگاه به بهره برداری رسید و تا اکنون بخش های مختلف و مجهز به آن اضافه شده است.

لازم به ذکر است بیمارستان امام زمان(عج) صد در صد خیریه میباشد و در ابتدای خیابان مصلی واقع شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز