با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک:

بزرگترین باشگاه بیلیارد غرب کشور در اراک افتتاح شد

۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۲:۳۱:۵۴
کد خبر: ۶۴۹۲۷۲
بزرگترین باشگاه بیلیارد غرب کشور در اراک افتتاح شد
آیین افتتاح بزرگ ترین باشگاه بیلیارد غرب کشور در اراک برگزار شد.

در این مراسم که با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک و رئیس هیات بیلیارد و بولینگ استان مرکزی برگزار شده بود از بزرگترین باشگاه بیلیارد غرب کشور که به همت بخش خصوصی راه اندازی شده است به بهره برداری رسید.

علی اوسط کرمی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک در این مراسم گفت: باید از مدیریت این مجموعه تشکر کرد که با سرمایه گذاری در حوزه ورزش، پویایی را به جوانان شهر اراک هدیه می کند.

وی ادامه داد: مجموعه اداره ورزش و جوانان دست یاری خود را به سوی بخش خصوصی برای سرمایه گذاری هر چه بیشتر در حوزه ورزش دراز می کند.

کرمی افزود: از اهالی بیلیارد انتظار می رود که با فرهنگ سازی، معرف مناسب رشته جذاب و جوان پسند بیلیارد باشند و خانواده ها را به سمت این ورزش سوق دهند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک در ادامه اظهار کرد: خوشبختانه رئیس فعلی هیات بیلیارد و بولینگ  استان مرکزی طی مدت تصدی در سمت خود عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته است به طوری که در طول این مدت اتفاقات خوشایندی در این رشته ورزشی رخ داده که نمونه آن حضور پر رنگ بخش خصوصی و جذب اسپانسرهای توانمند برای توسعه هر چه بهتر ورزش بیلیارد است.

در ادامه بقایی، رئیس هیات بیلیارد و بولینگ استان به سخنرانی پرداخت.

بقایی با اعلام این آمار که در حال حاضر 24 باشگاه فعال در رشته بیلیارد و شش زمین گلف در سطح استان مرکزی وجود دارد از نبود باشگاه بولینگ ابراز تاسف کرد و اظهار داشت: امیدواریم سایر اشخاصی که توانایی سرمایه گذاری در حوزه ورزش را دارند از این اتفاق الگو برداری کنند.

از مسوولان اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک انتظار می رود در راستای بهره مندی جامعه بانوان از امکانات ورزشی باشگاه های بیلیارد، ساعات مناسب و مخصوصی را به همراه صدور مجوزات لازم در نظر بگیرند.

گفتنی است که بزرگ ترین باشگاه بیلیارد غرب کشور عصر امروز در زمینی به مساحت هزار متر مربع و دارای پارکینگ اختصاصی در اراک به بهره برداری رسید.

 

نظر شما