مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی :

شرایط برای حضور صنایع در ورزش باید مهیا شود

۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۲:۳۰:۳۷
کد خبر: ۶۴۹۲۷۵
شرایط برای حضور صنایع در ورزش باید مهیا شود

به گزارش برنا از اراک عابد حقدادی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به اینکه می بایست برای حضور صنایع در حوزه ورزش شرایط را مهیا کرد، گفت: برای آن که بتوان نظر مدیران بخش خصوصی و صنعتی را نسبت به حمایت از ورزش جلب کرد ابتدا می بایست شرایط مناسب مهیا شود. باید دانست که در ورزش هزینه ای وجود ندارد چرا که همه امور به عنوان نوعی سرمایه گذاری مطرح هستند.

حقدادی ادامه داد: برخی صنایع به دلیل داشتن سالن ها و امکانات ورزشی، زیر ساخت های مناسبی را جهت حضور در حوزه ورزش قهرمانی دارند بنابراین در صورت رفع مسائل و مشکلات اقتصادی شان می توانند بسیاری از توقعات اجتماعی ای که مردم از آن ها دارند را برطرف سازند.

وی افزود: متاسفانه طی سال های گذشته بعضا شاهد حمایت برخی از صنایع استان از تیم های ورزشی خارج از استان بودیم که با توجیحات نامناسب از سوی مدیران آن ها همراه بود. البته اصلی ترین دلیل این اتفاقات را می توان در نبود همت مدیران سابق استان مرکزی، به منظور بهره بردن از پتانسیل های صنایع استان جستجو کرد. از سوی دیگر مدیران صنعتی و بخش خصوصی نیز درک چندانی از انجام وظایف اجتماعی خود نسبت به شهروندان این خطه نداشتند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی در پاسخ به این سوال که باتوجه به عملکرد ضعیف کمیته اسپانسرینگ این اداره در سال های گذشته آیا این کمیته نیازمند تغییر رویکردها است یا خیر، گفت: کمیته اسپانسرینگ در اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از همان ابتدا ساختار مناسبی نداشت به همین دلیل امروز نمی توان عملکرد مثبت و یا منفی آن را به طور صحیح ارزیابی کرد. گفتنی است که جذب اسپانسر در حوزه های ورزشی اساسا یک جاده ی دو طرفه است که سرمایه گذار و تیم ورزشیِ هدف هر دو می بایست به خواسته های خود دست پیدا کنند لذا بر همین اساس معتقد هستم که تا به امروز اقدامی برای بهبود این مهم در استان مرکزی انجام نشده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز