معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:

سرمایه گذاری هزار میلیاردی دولت تدبیر و امید در بندر امیرآباد

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۰۹:۳۹:۰۸
کد خبر: ۶۴۹۷۴۷
سرمایه گذاری هزار میلیاردی دولت تدبیر و امید در بندر امیرآباد
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت تدبیر و امید بیش از هزار میلیارد در بندر امیرآباد سرمایه گذاری کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بهشهر؛ محمد راستاد در آیین تکریم و معارفه مدیریت بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد، اظهار کرد: هم اکنون ۲۰ واحد تولیدی در بندر و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد با هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری فعال و حضور هزار و ۸۰۰ نفر در این واحدها مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه در این بندر بیش از هزار هکتار زمین برای سرمایه گذاری بخش خصوصی وجود دارد، خاطرنشان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی از سرمایه گذاران حمایت خواهد کرد و ناگفته نماند ۱۰ واحد جدید نیز با سرمایه گذاری بیش از هزار میلیارد ریالی در دست اجرا هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه بهره گیری از زیر ساخت ها برای توسعه صادرات ضروری است، عنوان کرد: در این بندر ۷/۵ میلیون تن ظرفیت تخلیه و بارگیری وجود دارد که باید این ظرفیت برای صادرات بیشتر به کار گرفته شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مردم جهت اشتغال از انتظار به حقی برخوردار هستند تأکید کرد: این توقع باید با توسعه صادرات و سرمایه گذاری بخش خصوصی محقق شود.

وی افزود: تمام جذب سرمایه گذاری باید با توجه به حفظ محیط زیست صورت گیرد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ایران در ادامه با اشاره به اینکه براساس برنامه ششم توسعه اقتصادی کشور رونق صنعت گردشگری دریایی به ویژه در بنادر شمالی کشور از برنامه های جدی در بنادر است، اظهار کرد: سازمان بنادر و دریانوردی آمادگی دارد جهت تقویت کارکرد گردشگری در بنادر ایران و خرید ناوگان مسافری دریایی تسهیلات ارزان قیمت در اختیار سرمایه گذاران قرار دهد.

راستاد در پایان این مراسم از خدمات ارزنده علی خدمتگزار، مدیر سابق بندر و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد، قدردانی کرد و همچنین سیاوش رضوانی که پیش تر مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران بود به عنوان مدیر جدید بندر امیرآباد معرفی شد.

خبرنگار: فرزانه حسنی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز