با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی؛

سیاوش رضوانی به عنوان مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد معرفی شد

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۰۹:۴۳:۱۰
کد خبر: ۶۴۹۷۵۰
سیاوش رضوانی به عنوان مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد معرفی شد
طی مراسمی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، سیاوش رضوانی به عنوان مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بهشهر؛ علی خدمتگزار، مدیر سابق بندر امیرآباد، ضمن تقدیر از همکاران و مدیران ارشد استانی اظهار کرد: اگر امروز بندر امیرآباد به عنوان بندر شاخص کشور شناخته می شود حاصل همکاری تمام همکاران در مجموعه بندر امیرآباد و مسئولین استانی و شهرستانی بوده است.

وی افزود: سرمایه گذاری انجام شده توسط دولت و بخش خصوصی در بندر امیرآباد طی مدت سه سال گذشته بیش از هزار میلیارد تومان بوده است و این در حالی است که در سال ۹۳ میزان سرمایه جذب شده ۱۶۰ میلیارد تومان بوده است.

خدمتگزار در پایان از تلاش و همیاری پرسنل خدوم این بندر طی این مدت تشکر و برای مدیر جدید بندر امیرآباد آرزوی موفق کرد.

سیاوش رضوانی در ادامه این مراسم با بیان اینکه سابقه کار در معاونت دریایی و بندری بندرامیرآباد در سال های گذشته موجب شد شناخت مناسبی را از بندر داشته باشم، اظهار کرد: فعال شدن ترانزیت کالا در کریدور بین المللی شمال – جنوب یکی از تکالیف بنده در بندرامیرآباد است.

مدیر جدید بندر و منطقه اقتصادی امیرآباد با اشاره به اینکه این بندر ۷/۵ میلیون تن از ۲۵ میلیون تن ظرفیت تخلیه و بارگیری حوزه دریای خزر را دارا می باشد، عنوان کرد: تنوع جذب کالا و حمل و نقل بخشی از کالاهای ترانزیتی چین به اروپا  را از برنامه های کاری خود دانست.

وی ادامه داد: بر حل مشکلات ریلی تمرکز بیشتر داشته و بر تکمیل اسکله رورو ریلی در آینده نزدیک تأکید کرد.

رضوانی در پایان این مراسم، ایجاد و تقویت کانتینر یخچالی و اصلاح بسته بندی جهت توسعه صادرات میوه و تره بار را با توجه به وجود مرکبات در استان مازندران را از دیگر برنامه های خود عنوان و از تمامی مسئولان در دوران حضور خود در تمام رده های مدیریتی تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار: فرزانه حسنی

نظر شما