نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

خدمت به معلولین فرصتی معنوی است

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۲۰:۲۵
کد خبر: ۶۴۹۹۰۲
خدمت به معلولین فرصتی معنوی است
آیت ‌الله عبدالکریم عابدینی در بازدید از کانون معلولین عاطفه گفت: خدمت به معلولین فرصت ویژه معنوی محسوب می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "آیت ‌الله عبدالکریم عابدینی" نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین در حاشیه بازدید از «مرکز توانبخشی و نگهداری معلولین ذهنی عاطفه» قزوین با تقدیر از خدمات مسوولین و کارکنان این مجموعه اظهار کرد: در قرآن کریم آیات زیادی آمده است که از خدمت ‌رسانی به مردم حمایت کرده و این موضوع مایه آرامش خاطر فعالین این عرصه مهم است.

وی تصریح کرد: خداوند می‌فرماید همه انسان ‌ها در حال چشیدن مرگ هستند و سپس همه به نزد ما باز می ‌گردند. مرگ یک قائده کلی برای همه انسان ‌ها در دنیا است و همه به آن باور دارند و هر کسی که در این عالم زندگی می‌ کند، به زندگی و مرگ اعتقاد دارد.

امام جمعه قزوین افزود: خداوند فرموده همه مرگ را می ‌چشند و به سوی ما باز می ‌گردند و همواره مورد آزمایش ‌های الهی قرار می‌ گیرند؛ یعنی اگر در زندگی دچار کاستی، گرفتاری، سختی، موفقیت و پیروزی شدید، همه این مسائل آزمون الهی محسوب می ‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: حمایت از مظلومان، مقابله با ظالمین، پشتیبانی از محرومان و مستضعفان و شکرگزاری در برابر نعمات الهی جزو وظایف همه است، ما در موضع فقر یا ثروت تکالیفی داریم که باید به آن‌ها پایبند باشی

وی با بیان اینکه کوچک ‌ترین خیر در عالم مورد محاسبه قرار می ‌گیرد، عنوان کرد: خدماتی که شما عزیزان به معلولان ارائه می‌دهید، بسیار ارزشمند و مورد تایید دین قرار دارد و اجر و پاداش بسیاری را نصیب شما خواهد کرد.

این مفسر قرآن و نهج ‌البلاغه تصریح کرد: یک فرصت معنوی ویژه ‌ای را خداوند برای خدمات به معلولان قرار داده است و سهم معنوی بزرگی نیز برای خدمتگزاران به این قشر در نظر گرفته که به آن ‌ها عطا می‌ کند.

دکتر آزاد «مسوول کانون معلولین عاطفه» نیز در این مراسم گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کرد.

 «مرکز توانبخشی و نگهداری شبانه‌ روزی معلولین ذهنی دختر بالای ۱۵سال عاطفه» در سال1380 تاسیس شده است که در حوزه  پزشکی، پرستاری، کار درمانی، آموزش هنرهای دستی، برگزاری کلاس‌ های آموزشی و ورزشی، انجام اردوهای تفریحی و برگزاری برنامه ‌های مناسبتی فعالیت دارد.

اامام جمعه2

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز