همزمان با اجلاس استانی نماز صورت می گیرد؛

رونمایی از کتاب «نماز صبح»

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۴۴:۵۵
کد خبر: ۶۴۹۹۱۹
رونمایی از کتاب «نماز صبح»
کتاب «نماز صبح» نماز نوشته "حسن شکیب‌ زاده"، نویسنده و پژوهشگر پیشکسوت در اجلاس استانی رونمایی می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "غلامرضا حقایق پور" مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: کتاب «نماز صبح» در اجلاس استانی نماز با موضوع «نماز در فضای مجازی» و با حضور مسوولان و فعالان عرصه‌ی نماز، فردا یکشنبه 26آذر ماه در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان قزوین رونمایی می‌ شود.

وی گفت: برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در استان قزوین، بهانه‌ ای شد تا با فراخوان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مسابقه‌ خاطره ‌نویسی نماز صبح برگزار شود که در این فراخوان آثار بیش از600نفر از علاقمندان به دبیرخانه‌ مسابقه ارایه شد.

حقایق ‌پور افزود: پس از بررسی خاطرات ارسالی، 34تن از نویسندگان بهترین خاطرات، انتخاب و هدایای خود را دریافت کردند و در مجموع 70خاطره‌برتر از این مجموعه نیز جهت انتشار کتاب انتخاب شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: کتاب نماز صبح مجموعه‌ خاطرات ارزشمندی است که نویسندگان آن به نحوه‌ انجام و مسایل جانبی آن در خاطرات خود پرداختند.

این مسوول افزود: در این کتاب علاوه بر عموم مردم، خاطرات بخشی از جامعه‌ هدف، شامل بازماندگان شهدا و ایثارگران استان نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

وی گفت: کتاب نماز صبح توسط حسن شکیب‌ زاده، نویسنده و پژوهشگر استان، تدوین و با همت ستاد اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در شمارگان 3هزار نسخه منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز