استاندار قزوین سالروز سفر تاریخی رهبری به استان قزوین:

سفر رهبری نقطه عطفی در تاریخ سیاسی و توسعه استان قزوین است

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۳:۵۲:۳۴
کد خبر: ۶۴۹۹۴۵
سفر رهبری نقطه عطفی در تاریخ سیاسی و توسعه استان قزوین است
استاندار قزوین در پیامی به مناسبت سالروز سفر تاریخی رهبری به استان قزوین گفت: سفر رهبری به قزوین، روزی به یادماندنی و نقطه عطفی در تاریخ سیاسی و توسعه استان است

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "عبدالمحمد زاهدی" استاندار قزوین در پیامی سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان قزوین را تبریک و گرامی داشت. متن کامل پیام استاندار قزوین بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

25آذر ماه سالروز سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به استان قزوین در سال82 را در واقع یک روز به یاد ماندنی و نقطه عطفی در تاریخ سیاسی و توسعه استان می باشد که مبنای  شروع طرح ها و فعالیت های مهم عمرانی و اقتصادی استان قرار گرفت و اجرای طرح های بزرگی از جمله بیمارستان 220تختخوابی ولایت، استادیوم 15هزار نفری قزوین، محور راه اصلی قزوین، الموت به تنکابن، احیا دشت قزوین، راه اندازی شرکت تحقیقاتی و توجه ویژه به گردشگری استان از جمله مصوبات و دستاوردهای این سفر تاریخی بود.

سفری که معظم له به جهت اهمیت دشت قزوین از آن به عنوان دشتی که می تواند بخش اعظمی از غذای مورد نیاز کشور را تامین نماید تاکید ویژه دارد و اشاره میفرمایند که به بهانه توسعه صنعت، نباید زمین های کشاورزی و باغات استان از بین برود بلکه تاکید دارند که بخش صنعت، مکمل حوزه کشاورزی و محور کشاورزی باشد.

قابل ذکر است که تمامی مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب  به استان قزوین جز سه مورد نهایی  و به اتمام رسیده است.

- موضوع احیا دشت قزوین که البته زمانبر و مداوم خواهد بود لذا در این راستا ( ستاد احیا دشت قزوین) راه اندازی شده و موضوعات با جدیت در حال پیگیری می باشد .

-راه اندازی شهرک تحقیقاتی اگر چه تاکنون با این نام، اجرایی نگردیده ولی در واقع بزرگترین مجموعه علمی، تحقیقاتی و فن آوری کشور به نام طرح چشمه نور ایران در استان شروع شده که در همین راستا می باشد .

-ساماندهی دولتخانه صفویه که بخشهای زیادی انجام شده و مابقی نیاز به تملک دارد که در دستور کار استان قرار دارد و  این مهم به رونق گردشگری  استان کمک می کند.

بی شک، این سفر با ارزش  و پر خاطره، آثار معنوی و مادی بی شماری را برای استان قزوین به همراه داشت که تقویت وحدت و همدلی، انسجام و یکپارچگی، تقدم منافع دینی و ملی بر منافع حزبی و جناحی، پاسداشت و اعتلای مودت و برادری اسلامی، همکاری و تعامل بین گروه های مختلف سیاسی و اجتماعی، مشارکت فعالانه در جهت ساختن استانی پیشرفته و برخوردار از عدالت از جمله درس ها و دستاوردهای معنوی و اخلاقی سفر معظم له در شرایط امروز جامعه ماست که برکات و ثمرات زیادی را در پی خواهد داشت.

ضمن گرامیداشت چهاردهمین سالروز این سفر تاریخی و به یاد ماندنی از قاطبه مدیران و مسوولان، گروه ها و جریان های سیاسی و اقشار مختلف مردم انتظارمی رود بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) را به عنوان نقشه راه و تابلو روشن و راهنمایی در تمامی جهت گیری ها، تصمیم گیری ها، برنامه ریزی ها و فعالیت ها پیش روی خود داشته باشند.

عبدالمحمد زاهدی

 استاندار قزوین

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز