ساخت المان شهدای گمنام در خوی

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۳:۴۸:۵۱
کد خبر: ۶۴۹۹۷۷
ساخت المان شهدای گمنام در خوی
سخنگوی شورای شهر خوی گفت: ساخت المان شهدای گمنام در خوی به عنوان یکی از پروژه های ماندگار در حال انجام است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، مجید مقدم گفت: شورای شهر با بررسی کمبودها و مشکلات محلات مختلف، این مشکلات را با همکاری شهردار محترم حل یا برای حل آن برنامه ریزی می کند تا هزینه های آن در بودجه سال آینده تامین شود.

وی افزود: اعضای شورا و شهردار تاکنون در مساجد محلات مختلف از جمله جمشید آباد ، دروازه ماکو، کوی ولیعصر، کوی صفا حضور یافته و به سوالات مردم پاسخ گفته و به مشکلاتشان رسیدگی کرده اند.

وی احیا و بازسازی پارک دروازه سنگی را از مصوبات شورا و پروژه های شهرداری بر شمرد و افزود :ساماندهی آرامگاه پوریای ولی، احداث باغ دلگشا، ساماندهی محوطه مزار شمس برای برگزاری نمایشگاه ، سنگ فرش بازار خرازی و ساماندهی ورودی های شهر از دیگر پروژه های در حال اجرا هستند.

مقدم آغاز اجرای المان شهدای گمنام را یکی از پروژه های ماندگار خواند و گفت: این پروژه هم اکنون در حال اجراست.

وی آزادسازی بخشی از زمین های مسیر کمربندی را از اقدامات بسیار مهم شورا و شهرداری خواند و گفت: تقریبا ۱۶۰۰ متر از زمین های منابع طبیعی و ۵۵۰ متر از اراضی متعلق به ارتش در مسیر کمربندی از جاده قطور تا پل خاتون آزاد سازی شده اند و در سال آینده عملیات مسیرگشایی آغاز خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر از عموم نخبگان، کارشناسان و اهل فن دعوت نمود طرح های خود را برای  در حوزه های سرمایه گذاری، عمرانی، گردشگری و فرهنگی به شورای شهر ارایه کنند، ضمن استفاده از آنها، به بهترین طرح ها جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز