استاندار سمنان :

فراهم بودن زیرساخت لازم برای اجرای طرح دولت الکترونیک در سمنان

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۴:۵۰:۲۶
کد خبر: ۶۵۰۰۳۴
فراهم بودن زیرساخت لازم برای اجرای طرح دولت الکترونیک در سمنان
استاندار سمنان گفت : زیرساخت های لازم برای اجرای طرح هوشمندسازی و دولت الکترونیک در شهر سمنان به منظور رضایت مندی بیشتر مردم فراهم است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدرضا خباز روز شنبه در آیین معارفه شهردار جدید سمنان در سالن شهید مطهری این شهرستان  گفت : با توجه به دارا بودن شرایط و زیرساخت لازم سمنان برای ایجاد شهری هوشمند می توان از این موقعیت برای جلوگیری از هدر رفت وقت مردم و رسیدگی هر چه سریع تر به امور و مشکلات جامعه استفاده کرد.

وی با بیان این که سمنان شهری با قدمت تاریخی است، تصریح کرد : تبدیل شهر از معبر به مقصد یکی از اهداف مسوولان استانی است که تحقق این امر موجب افزایش جذب گردشگر شده است.

خباز تصریح کرد : با فضاسازی های مناسب در ورودی شهرها و ایجاد امکانات رفاهی در جهت آسایش هر چه بیشتر مسافرین، توسعه صنعت گردشگری و به دنبال آن رونق اقتصادی را خواهیم داشت.

وی مدیریت شهرداری را دشوار دانست و ادامه داد : وظایف شهرداری ها برنامه ریزی دقیق برای کسب درآمد بیشتر و هزینه به موقع وحساب شده درآمدها جهت آبادانی شهر است.

وی تصریح کرد : سازمان ها و مردم با پرداخت به موقع عوارض و بدهی های خود می توانند شهرداری ها را در خدمت رسانی در جهت رفع مشکلات شهروندان یاری دهند.

استاندار سمنان تصریح کرد : فرصت خدمتگذاری به مردم برای آرامش و راحتی کوتاه است، با بکارگیری ظرفیت نیروهای موثر وصاحب نظر می توان به پیشرفت شهر کمک کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز