پایداری گاز شمال شرق در زمستان ۹۶؛

رشد ۲۴ درصدی ذخیره سازی گاز شوریجه در هشت ماهه امسال

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۶:۲۰:۵۴
کد خبر: ۶۵۰۱۹۱
رشد ۲۴ درصدی ذخیره سازی گاز شوریجه در هشت ماهه امسال
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از پایداری تولید گاز در زمستان 96 و تامین انرژی گاز طبیعی استان های شمال و شمال شرق کشور خبرداد.

مهندس سید مجید منبتی در گفتگو با خبرنگار برنا در سرخس با اشاره به برودت هوا در آستانه فصل زمستان افزود: خوشبختانه با وجود تاسیسات ذخیره سازی شوریجه در منطقه عملیاتی خانگیران و ذخیره گاز طبیعی در هشت ماهه نخست سال، مشکلی به لحاظ تامین گاز طبیعی در فصل زمستان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه میزان ذخیره سازی گاز طبیعی در مخزن شوریجه در سال 95 به میزان یک میلیارد و 386 میلیون متر مکعب بوده است تاکید کرد: میزان ذخیره سازی گاز  در هشت ماهه امسال به یک میلیارد و 720 میلیون متر مکعب رسید که نشان از رشد 24 درصدی ذخیره سازی دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: برنامه دریافت گاز ترش در سال 96، به میزان هشت میلیارد و 58 میلیون متر مکعب بوده که مقدار واقعی آمار تولید در هشت ماهه نخست 96 به هشت میلیارد و 475 مترمکعب رسیده است و نسبت به برنامه پنج درصد رشد را در هشت ماهه امسال نشان می دهد.

منبتی بیان داشت: میزان گوگرد تولیدی این مجتمع طبق برنامه در سال جاری 334 هزار تن بوده است که آمار تولید محصول گوگرد در هشت ماهه امسال به 350 هزار  و 852 تن رسیده که نسبت به برنامه پنج درصد رشد را نشان می دهد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز