معاون اقتصادى استاندار قزوین راهکار داد؛

افزایش سرمایه گذاری با کاهش هزینه ها

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۱:۵۸:۲۲
کد خبر: ۶۵۰۴۲۶
افزایش سرمایه گذاری با کاهش هزینه ها
حبیبی در شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت گفت:کاهش هزینه های سرمایه گذاری میزان سرمایه گذاری ها در استان را افزایش می دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "منوچهر حبیبی" در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های سرمایه گذاری که در استان وجود دارد باید هزینه های سرمایه گذاری را کاهش دهیم.

وی افزود: با کاهش هزینه های سرمایه گذاری میزان سرمایه گذاری ها در استان افزایش می یابد.

معاون اقتصادی استاندار قزوین با تاکید بر اتصال دستگاه های اجرایی به شبکه دولت اضافه کرد: دستگاه های دولتی و به ویژه دهیاری ها  به شبکه دولت متصل شده اند و سعی داریم بانک های خصوصی را هم به شبکه دولت متصل کنیم.

حبیبی ادامه داد: ۶هزار واحد صنعتی، کشاورزی و گردشگری در استان داریم که با اتصال به شبکه دولت به راحتی می توانند بخشنامه ها و دستورالعمل ها را دریافت کنند.

وی عنوان کرد: اتصال این واحدها به شبکه دولت موجب افزایش میزان هماهنگی بین واحدها و دستگاه های اجرایی دولتی می شود و در مواقع ضروری اطلاع رسانی های لازم سریع تر از قبل صورت می گیرد.

معاون اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به کاهش حجم مراجعات حضوری با اتصال تمام واحدها و دستگاه ها به شبکه دولت تصریح کرد: اتصال به شبکه دولت حجم کارها و مراجعات حضوری را کم می کند و این امر درافزایش کیفیت خدمات قابل ارایه هم اثرگذار است.

حبیبی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد روستاهای استان که از خدمات اینترنت پرسرعت بهره مند هستند ۴۰۰روستا است و سعی داریم در اولین فرصت ممکن به ۶۰۰روستا افزایش دهیم.

وی یادآور شد: آمادگی لازم برای گسترش شبکه دولت در استان وجود دارد و سعی داریم در سریع ترین زمان ممکن تمام دستگاه های دولتی و واحدهای تولیدی و صنعتی استان را به این شبکه وصل کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز