"فلاح نژاد "مطرح کرد:

شهرداری ملک شخصی هیچکس نیست/ شورای شهر وشهردار استخدام های بی ضابطه را مد نظر قرار دهند

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۲:۲۹:۲۳
کد خبر: ۶۵۰۴۶۰
شهرداری ملک شخصی هیچکس نیست/ شورای شهر وشهردار استخدام های بی ضابطه را مد نظر قرار دهند
فرماندار سلسله گفت: شهر محل عینیت دیدگاه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و عمرانی یک جامعه است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛قدرت الله فلاح نژاد در  آیین تکریم و معارفه شهردار الشتراظهار کرد:در واقع شهر نقطه ای است که محل تلاقی و اتصال نقطه نظرات سطح جامعه است به گونه ای که اهمیت ان قابل قیاس با سایر بخش ها نیست.

وی بابیان  اینکه کار شهرداری در مقایسه با سایر دستگاه ها بسیار سخت تر و مهم تر است، افزود: در واقع شهرداری مهمترین دستگاه خدمت رسان در سطح شهر است و عملکرد این نهاد در منظر مردم نمود بیشتری دارد لذا این امر باعث شده که در کشورهای دیگر اختیارات سایر دستگاه ها نیز به شهرداری واگذار شود.

فلاح نژاد با تاکید بر اینکه شهرداری ملک شخصی هیچکس نیست، تصریح کرد: متاسفانه برخی استخدام های بی ضابطه در بدنه شهرداری ها باعث بروز حرف و حدیث ها و مشکلاتی شده است که لازم است شورای شهر جدید و شهردار انتخاب شده آنان این موضوع را مدنظر قرار دهند.

وی  با بیان اینکه شهرداری باید پایبند به بودجه باشد، خاطر نشان  کرد: شهردار و اعضای شورای شهر باید سهم عمرانی و جاری را رعایت کنند و همواره رفاه مردم را در نظر بگیرند.

فلاح نژاد با بیان اینکه انضباط مالی از مجموعه شهرداری و شورای شهر از مهترین انتظارات ما است،  عنوان کرد: اگر شهرداری ها واقف به جایگاه خود باشند قطعا کمترین مشکلات را در این بخش شاهد خواهیم بود.

وی با تاکید بر جلوگیری از استخدام های بی رویه در شهرداری و توجه به قانون کار،ادامه داد: متاسفانه این یکی از مشکلاتی است که اکثر شهرداری ها با آن درگیر هستند، لذا باید شهردار جدید و اعضای شورای شهر قانونمند باشند تا چنین مشکلاتی ایجاد نشود.

فلاح نژاد با تاکید بر اینکه شهرداری ها باید به دنبال روش های جدید درآمدی باشند، بیان کرد: در این زمینه نیاز به تفکرات و روش های جدید است تا روند پیشرفت و توسعه شهری در شهرستان تسریع یابد.

 

نظر شما