استاندار همدان خبر داد:

۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید برای استان

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۳:۱۱:۱۷
کد خبر: ۶۵۰۵۰۱
۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید برای استان
استاندار همدان گفت: 400 میلیارد ریال تسهیلات امسال برای ایجاد و راه اندازی اشتغال در روستاهای این استان در نظر گرفته شده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ محمد ناصر نیکبخت در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان با تاکید بر پرداخت سریع تسهیلات اشتغال به روستاییان گفت : با ایجاد تسهیلات اشتغالزایی به روستاییان و کمک به آنها باید کاری کرد تا روستایی در روستا بماند و به فکر مهاجرت نباشد.

وی با بیان اینکه بخشداران، دهیاران و شوراها باید برای جذب این تسهیلات به مردم اطلاع رسانی کنند افزود: بانکها نیز بر پرداخت این تسهیلات باید همکاری داشته باشند.

وی ادامه داد: بانک کشاورزی یک بانک تخصصی کشاورزی است که عملکرد مدیر عامل آن روان و همواره مورد تشویق مسئولان ارشد کشور است.

استاندار همدان با بیان اینکه انتظار است پرونده هایی که طولانی می شود ، مدیر امور شعب بانک کشاورزی ورود کند افزود: مدیران بانک ها از طولانی شدن روند اعطای تسهیلات تولیدی جلوگیری کنند.

نیکبخت تاکید کرد: مدیران بانک ها باید میدانی عمل کنند و برای هر تصمیمی منتظر هماهنگی با تهران نباشند که کار مردم آسیب نبیند.

استاندار همدان با بیان اینکه کار مردم با طولانی شدن روند اعطای تسهیلات آسیب می بیند افزود: بانک کشاورزی فعالیت های خوبی دارد و مدیران بانک کشاورزی و جهاد کشاورزی باید موارد را با هم بررسی و رفع کنند.

نیکبخت با بیان اینکه تعامل بیشتری باید بین جهاد کشاورزی و بانک تخصصی برقرار شود گفت: مشکلاتی که در استان قابل حل نیست و باید از مرکز پیگیری شود به استانداری محول کنند.

 

نظر شما