مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان لرستان:

قضاوت های غیر واقعی وجهت دار عده ایی علیه آموزش و پرورش درفضای مجازی /دامن زدن به تخریب وجوسازی ها برای آموزش و پرورش آسیب زاست

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۳:۱۶:۴۹
کد خبر: ۶۵۰۵۰۳
قضاوت های  غیر واقعی وجهت دار عده ایی علیه آموزش و پرورش درفضای مجازی /دامن زدن به تخریب وجوسازی ها برای آموزش و پرورش آسیب زاست
خدانظر دریکوندگفت: نظارت و ارزیابی باید منصفانه ،دقیق، کارشناسی و بدون در نظر گرفتن سلائق شخصی باشد تا بتواند شاخص های عمومی و اختصاصی را ارتقاء داده و باعث رشد ، تحول و توسعه شود

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛دریکوند ظهر امروز در جلسه کارگروه نظارت و ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش لرستان اظهار کرد: در ارزیابی ها باید انصاف را رعایت کرد و نقاط  قوت و ضعف را باهم دید و به تحلیل درست اوضاع پرداخت .

وی با اشاره  به ارزیابی واقع بینانه شاخص ها ،افزود: گروه ارزیاب برای توسعه کمی و کیفی امور باید سختگیرانه موارد را بررسی کند و به منظور ارتقای کیفی کار همکاران در مدرسه به توجیه مدیران  مبادرت کند .

دریکوند  در ادامه سخنان خود به تلاش و کوشش شبانه روزی دستگاه تعلیم و تربیت برای ارتقای شاخص های آموزشی و پرورشی اشاره کرد وافزود : متاسفانه در فضاهای مجازی قضاوت های غیر منصفانه  و غیر واقعی دیده می‌شود که عده‌ای تعمداً  و جهت‌دار بر علیه آموزش و پرورش روا می دارند .

وی با بیان اینکه  متاسفانه برخی افراد در پوشش دادن اخبار و اطلاعات  آموزش و پرورش موارد را منصفانه واقع‌بینانه و عادلانه مطرح نمی کنند،گفت  :دامن زدن به تخریب و تهمت و جوسازی رویکردی است که  برای آموزش و پرورش آسیب زاست .

دریکوند با اشاره به برخی نواقص فرم های کارگروه ارزیابی عملکرد  خاطر نشان کرد:  آموزش مهمترین شاخصه است که دستگاه تعلیم و تربیت برای تحقق آن تلاش  می کند و در این فرم ها بین شاخص های مهم و مهم تر تفکیکی قائل نشده است .  

وی تصریح کرد:  ارزیابان و کارشناسان این کارگروه  در بازدیدهای خود به برنامه تعالی مدیریت مدرسه،  پوشش تحصیلی،  آموزش  دانش آموزان بازمانده از تحصیل و ترک تحصیل هم  توجه کنند .

دریکوند با اشاره  به فرهنگ‌سازی بیمه  بیان کرد: بیمه مسئولیت مدنی مدیران و بیمه آتش سوزی منازل فرهنگیان هم می توانند جنبه های منفی روانی حاصل از حوادث  تلخ را برای فرهنگیان  و دانش آموزان کاهش دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز