کلاهبرداران حرفه ای حین ارتکاب جرم در شهرستان البرز دستگیر شدند

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۳:۴۳:۱۱
کد خبر: ۶۵۰۵۱۱
کلاهبرداران حرفه ای حین ارتکاب جرم در شهرستان البرز دستگیر شدند
فرمانده انتظامی البرز از دستگیری 2کلاهبردار حرفه ای حین ارتکاب جرم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سرهنگ "سهراب خسروی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه اشخاصی اقدام به کلاهبرداری از مغازه ها در صنوف های مختلف در سطح شهرستان البرز کرده و پس از خرید به بهانه های مختلف بدون پرداخت هیچگونه وجه نقدی از مغازه خارج و از غفلت مغازه دار استفاده و از محل متواری شده اند موضوع با تشکیل کارگروه ویژه ای در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با اتخاذ تدابیر لازم و با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و افزایش گشت های مضاعف دو نفر سارق را در شهر البرز حین کلاهبرداری از یک مغازه شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ خسروی افزود: متهمان دارای سوابق کیفری پس از انتقال به پلیس آگاهی، در بازجویی های تخصصی و فنی پلیسی، به 20فقره کلاهبرداری از اصناف در سطح شهرستان البرز به ارزش 210میلیون ریال اعتراف کردند.

سرهنگ خسروی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را سریعا از طریق شماره تلفن 110به پلیس گزارش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز