برگزاری جشنواره میثاق با ولایت قرارگاه منطقه ای شمالشرق نزاجا

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۴:۰۱:۴۴
کد خبر: ۶۵۰۵۵۳
برگزاری جشنواره میثاق با ولایت قرارگاه منطقه ای شمالشرق نزاجا
تقدیر از کارکنان برتر یگانهای قرارگاه منطقه ای شمالشرق نزاجا در قالب جشنواره میثاق با ولایت سطح ۲ با حضور فرمانده هان،روسا،خانواده شهدا ،ایثارگران،شهدای مدافع حرم و مسئولین دانشگاهی استان در تالار رز قرارگاه منطقه ای شمالشرق نزاجا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد؛ ارشد نظامی آجا و فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا با حضور در این جشنواره گفت: برای رسیدن به فرمان مقام معظم رهبری در طرح ۲۳گانه نیروی زمینی ارتش ، برخوردار بودن از جایگاه علمی، نظامی،اخلاق،مکتبی بودن ،خلاق و مبتکر بودن ،از فاکتورهای یگانهای برتر این یگان می باشد که یک درصد از این عزیزان در یگانهای تابعه انتخاب و در طول سال و در چهار مرحله به اتفاق خانواده هایشان تقدیر به عمل می آید.

امیر سرتیپ۲ستاد رضا آذریان با بیان اینکه ۳موضوع تحرک-کارآمدی و برطرف نمودن نیازهای عملیاتی یگانهای نزاجا در طرح ۲۳ گانه نزاجا تحت عنوان لبیک یا امام خامنه ای میباشد گفت: بر این اساس ما در این فرمان رهبری پا در رکاب میباشیم و با نثار خونمان در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردیم که همواره مدافع سرزمین ایران اسلامیمان هستیم.

وی در ادامه افزود: ما در رکاب ولایت بودن را با حفظ آمادگی  رزمی نشان می دهیم و ادامه دهنده راه شهدا هستیم واگه چناچنه کوتاهی کنیم باید پاسخگوی خون شهدای عزیزمان باشیم.

امیرآذریان گفت : در حال حاضر نیروی های مسلح در آمادگی خوبی به سر می برند و تمامی ترفندهای دشمن را در آن طرف مرزها رصد می کنند که برای هر یک از ترفندهای دشمن طرح و برنامه ای داریم که اگر دشمن دست به عمل خطا یی بزند جواب دندانشکنی خواهد گرفت.

شایان ذکر است این جشنواره به طور همزمان در سراسر یگانهای قرارگاه منطقه ای نزاجا برگزار شد که در پایان این مراسم نیز از خانواده های مدافع حرم شهید سنجرانی،شهید محمدی و شهید سیدمهدی جودی ثانی تقدیر بعمل آمد.

 

 

نظر شما
پرونده ویژه