خادم الخمسه بیان کرد:

اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای احداث دپارتمان قلب بیمارستان امام زمان(عج)

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۵:۴۰:۱۸
کد خبر: ۶۵۰۶۳۱
اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای احداث دپارتمان قلب بیمارستان امام زمان(عج)
مدیرعامل بیمارستان امام زمان (عج) مشهد گفت: بخش جراحی قلب این بیمارستان درزمینی به مساحت 800 متر مربع و با 15 تخت شامل خدمات آنژیوگرافی، جراحی قلب و آی.سی.یو ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، خادم الخمسه در آیین افتتاحیه دپارتمان فوق تخصصی قلب بیمارستان امام زمان(عج) راه اندازی بخش جراحی قلب در این بیمارستان را که با هزینه 100 میلیارد ریال توسط خیرین ساخته شده، اقدامی ارزشمند در راستای خدمات رسانی به مردم ساکن در این منطقه کم برخوردار شهر عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته بیماران بستری در بخش سی.سی.یو این بیمارستان برای جراحی قلب به دیگر بیمارستان ها انتقال داده می شدند که با بهره برداری از بخش جراحی قلب باز، مشکل خدمات رسانی به بیماران قلبی این منطقه برطرف شده است.

وی اظهار کرد: با بهره برداری از بخش جراحی قلب بیمارستان امام زمان (عج) مشهد، تعداد تخت های این بیمارستان که اکنون سی امین سال فعالیتش را می گذراند از 175 تخت به 190 تخت بیمارستانی افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه بیشتر مراجعان این بیمارستان را افراد محروم جامعه تشکیل می دهند، افزود: پارسال بیش از 10 میلیارد ریال توسط واحد مددکاری این بیمارستان به بیماران تخفیف داده شده است.

خادم الخمسه در ادامه گفت: بیمارستان امام زمان برای هفتمین سال پیاپی در ارزیابی های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان درجه یک ممتاز شناخته شده و روزانه 2 هزار بیمار به صورت سرپایی و بستری در این بیمارستان پذیرش می شوند .

مدیرعامل بیمارستان امام زمان (عج)، فقدان بخش جراحی مغز را یکی از کمبودهای این بیمارستان دانست که با تلاش خیران و همیاری مسئولان در آینده ایجاد خواهد شد.

 

نظر شما
پرونده ویژه