پیام معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی به مناسبت روز حمل و نقل؛

۲۶ آذر روز قدردانی از خدمات ارزشمند همه دست اندرکاران حمل ونقل کشور و فرصتی برای بازنگری نیازها و مشکلات این بخش است

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۲۰:۵۷:۳۷
کد خبر: ۶۵۰۶۵۲
۲۶ آذر روز قدردانی از خدمات ارزشمند همه دست اندرکاران  حمل ونقل کشور و فرصتی برای بازنگری نیازها و مشکلات این بخش است

 

به گزارش برنا از اراک، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی با صدور پیامی به مناسبت 26 آذر روز حمل و نقل و رانندگان، از تلاش همه جانبه دست اندر کاران صنعت حمل و نقل استان مرکزی قدردانی نمود.

مهدی زندیه وکیلی در این پیام به جایگاه اثر گذار و بسیار مهم صنعت حمل و نقل اشاره کرده و اظهار داشته است: 26 آذر که به علت حماسه آفرینی بخش حمل و نقل کشور بویژه رانندگان وسایط نقلیه سنگین در اجرای فرمان رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران ، حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر حمل کالا، مواد خوراکی و تجهیزات نظامی از بنادر جنوبی به اقصا نقاط کشور، روز حمل و نقل و رانندگان نام گرفت و در تاریخ افتخار آفرینی ملت بزرگ ایران اسلامی به یادگار ماند.

 جانشین رئیس شورای هماهنگی  ترافیک استان مرکزی، رسیدگی به زیرساخت های حمل و نقل استان را بسیار مهم دانسته و اظهار کرده است: استان مرکزی با  6 هزار و 400 کیلومتر راه ،آزاد راه ،بزرگراه و راه اصلی یکی از پرتردد ترین استانهای کشور است و بعنوان کریدر شمال به جنوب و شرق به غرب میهن اسلامی محسوب می گردد و رسیدگی به وضعیت ایمنی راه های استان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد .

وی در این پیام افزوده است: 26 آذر روز قدردانی از خدمات ارزشمند رانندگان و همه دست اندرکاران و شاغلان در بخش حمل ونقل کشور و فرصتی مناسبی برای بازنگری نیازها و مشکلات این بخش می باشد. 

زندیه وکیلی از بخش حمل و نقل به عنوان «نیروی محرکه توسعه» یاد کرده و گفته است: کارآمدی و توانمندی بخش های مختلف صنعتی، تولیدی، خدماتی و اجرای طرح های توسعه و عمران کشور و به تبع آن استان مرکزی مرهون پویایی و بالندگی صنعت حمل و نقل است که می تواند  زمینه ساز توسعه همه جانبه در جهت رشد و توسعه اقتصادی و بدنبال آن آسایش و رفاه اجتماعی هم استانی های عزیز باشد.

معاون عمرانی استاندار مرکزی در پایان پیام خود آورده است: اینجانب ضمن گرامیداشت روز حمل و نقل، دست توانمند تلاشگران این عرصه را به محکمی می فشارم و توفیق و سلامتی همه این عزیزان ، بویژه رانندگان زحمت کش را از پروردگار یکتا مسالت می نمایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز