اولین نمایشگاه شرکت های چینی در تهران به دست مسوولان اقتصادی اردبیل افتتاح شد

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۵۰۷۱۲
اولین نمایشگاه شرکت های چینی در تهران به دست مسوولان اقتصادی اردبیل افتتاح شد
جمعی از مسوولان دستگاه های اقتصادی استان اردبیل در قالب هیاتی به سرپرستی عباس کریمی مشاور اقتصادی و نماینده ویژه استاندار در اولین نمایشگاه 308 شرکت چینی در تهران حضور یافته و با شرکت مسوولان ذی ربط و رای زن اقتصادی سفارت چین در تهران ، آن را افتتاح کردند.

به گزارش برنا،بعد از این افتتاح ، مشاور اقتصادی و  نماینده ویژه استاندار اردبیل در حضور خبرنگاران ، موقعیت ویژه ، قابلیت ها و امتیازات استان اردبیل را به رای زن اقتصادی سفارت چین تشریح کرد . عباس کریمی از مدیران شرکت های سرمایه گذاری و رای زن اقتصادی چینی برای سفر به اردبیل و سرمایه گذاری های مشترک در حوزه های کشاورزی ، صنعت ، معدن و کشاورزی ، گردشگری و نساجی دعوت کرد که مورد استقبال مدعوین قرار گرفت.

در ادامه این برنامه ، هیات اردبیلی در بازدید از بخش های مختلف نمایشگاه ، ضمن گفت وگو با مدیران شرکت های حاضر ؛ از آنان برای حضور در اردبیل دعوت کردند. سپس نشست هیات اردبیلی با مسوولان استان شانگهای چین برگزار شد و در این نشست کریمی با تشریح کامل موقعیت و قابلیت های استان شانگهای چین برای حضور در اردبیل و مشارکت در سرمایه گذاری مشترک دعوت کرد که مورد استقبال قرار گرفته و هیات چینی نیز از هیات اردبیلی برای سفر به چین دعوت کرد.

اطلاعات مربوط به حوزه های سرمایه گذاری در اردبیل به صورت بروشور و لوح فشرده به طرف چینی ارایه شد.

در این جلسه بنا به پیشنهاد هیات اردبیلی ، مقرر شد مسوولان استان شانگهای چین پس از بررسی های لازم به استان اردبیل سفر کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز