همکاری دانشگاه آزاد و اداره کل ورزش و جوانان اردبیل گسترش می یابد

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۸:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۵۰۷۱۳
همکاری دانشگاه آزاد و اداره کل ورزش و جوانان اردبیل گسترش می یابد
توافق برای گسترش همکاری های دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل ورزش و جوانان اردبیل ماحصل نشست صمیمانه مدیران دو نهاد بود.

به گزارش برنا،دکتر اسحاق رسولی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اردبیل همراه با تنی چند از اساتید و مسوولان تربیت بدنی این دانشگاه از جمله دکتر علیپور، دکتر ایمان زاده و دکتر نخستین روحی در نشستی صمیمانه با ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و معاون ورزشی این اداره محمدرضا برادران حضور یافتند.

در این نشست دکتر رسولی با تاکید بر این که ارتباط با حوزه ورزش و جوانان جزو اولویت های دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی چه در مرکز استان و چه در شهرستانها مهیای همکاری با ورزش و جوانان است و ظرفیت علمی نیروهای موجود دردانشگاه آزاد اسلامی می تواند بازوی توانمندی در این همکاری باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل هم در این نشست گفت: بحث آموزشی فوق برنامه درسی همانند مربیگری و داوری در بازار کار به شدت به کار فارغ التحصیلات رشته تربیت بدنی خواهد آمد و مانع سرخوردگی و احساس ناکارآمدی تحصیلاتشان خواهد شد.
بهتاج افزود: نیروی عظیمی که در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد، در قالب مدارس ورزشی هم برای دانشجویان، هم برای کارکنان و خانواده های آنها و مهم تر از همه برای ورزشکاران خارج از محیط دانشگاه می تواند مفید واقع شود. از این ظرفیت ها چه در بعد ورزش همگانی و چه در بعد ورزش قهرمانی می توانیم استفاده بسیار بهتری ببریم.
در این نشست سایر متخصصان حاضر نیز دیدگاهها و نقطه نظرات کارشناسی خود را در قالب نیازها و توانمندی های دوطرف ارائه کردند و در پایان مقرر شد نماینگان دوطرف با یک نشست تخصصی زمینه انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اردبیل و اداره کل ورزش و جوانان استان را به زودی فراهم کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز