مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه :

اعتبارات دولتی تنها تأمین کننده نیمی از اعتبارات پروژه است و مابقی آن را باید شهرداری کرمانشاه تأمین کند

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۴:۲۵:۴۲
کد خبر: ۶۵۱۰۴۰
اعتبارات دولتی تنها تأمین کننده نیمی از اعتبارات پروژه است و مابقی آن را باید شهرداری کرمانشاه تأمین کند
اعتبار پروژه قطار شهری کرمانشاه در لایحه بودجه سال آینده نسبت به اعتبار مصوب امسال نصف شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سعید سلیم‌ساسانی مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه با بیان مطلب بالا، افزود:  لایحه بودجه سال آینده انقباضی است، و متاسفانه اعتبار پروژه قطار شهری در لایحه بودجه سال آینده نصف شده و از رقم 55 میلیارد تومان امسال به 28 میلیارد تومان برای سال آینده رسیده است.

وی گفت: این کاهش اعتبار برای سایر پروژه‌های قطار شهری در سایر کلانشهرها نیز رخ داده است.

مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه  گفت: پروژه قطار شهری برای اینکه بتواند مطابق برنامه پیش رفته و فاز اول آن ظرف سه سال آینده به پایان برسد، به سالانه 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

سلیم‌ساسانی ادامه داد: قطعا با این میزان نیاز، با چشم داشتن به اعتبارات دولتی سالانه نمی‌توان امید به بهره‌برداری پروژه داشت.

وی افزود: از اعتبار مصوب امسال پروژه نیز تاکنون حدود 50 درصد آن (27 میلیارد تومان) تخصیص شده است.

مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه به اهمیت پروژه قطار شهری اشاره کرد و گفت: باید مسئولین و نمایندگان استان کرمانشاه همه پیگیری داسته باشند تا بتوانیم از راه‌های دیگر برای این پروژه جذب اعتبار کنیم.

سلیم‌ساسانی ادامه داد: در وهله اول تقاضای ما از نمایندگان استان کرمانشاه این است که با تمام توان برای افزایش اعتبار  سال آینده این پروژه در کمیسیون تلفیق تلاش کنند.

وی افزود: از طرف دیگر ما باید به سمت استفاده از منابع مالی دیگر از جمله صندوق توسعه ملی برویم و سهم خود را از اعتبار 1225 میلیارد تومانی این صندوق که برای پروژه‌های حمل و نقل ریلی درون شهری و برون شهری کشور در نظر گرفته شده دریافت کنیم.

 وی گفت: همچنین استفاده از فاینانس و فروش اوراق مشارکت نیز راه‌های دیگری است که باید پیگیری کرده و از این طریق برای پروژه قطار شهری کرمانشاه کسب اعتبار کنیم.

سلیم‌ساسانی ادامه داد: اعتبارات دولتی تنها تأمین کننده نیمی از اعتبارات پروژه است و مابقی آن را باید شهرداری کرمانشاه تأمین کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز