دفتر نمایندگی حزب اسلامی کار در اقبالیه افتتاح شد

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۴:۰۱:۰۸
کد خبر: ۶۵۱۰۵۵
دفتر نمایندگی حزب اسلامی کار در اقبالیه افتتاح شد
دبیر اجرایی حزب اسلامی کار استان قزوین: حزب کار در چهار سال گذشته فعالیت خود را تنها به فعالیت ‌های انتخاباتی محدود نکرده بلکه توسعه و تقویت فعالیت ‌های اجتماعی و فرهنگی و سیاسی را در دستور کار داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، یکی از احزاب فعال جریان اصلاحات در استان قزوین که توانسته در کنار سایر احزاب و جریانات سیاسی استان به تحقق یک جریان واحد در استان کمک کند، حزب اسلامی کار است.

حزب اسلامی کار یکی از احزاب باسابقه کشور است که دبیرکل آن حسین کمالی نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی و وزیر کابینه دولت اصلاحات و دولت سازندگی است. دبیری این حزب در استان قزوین برعهده "مصطفی جولاده نیکو" است که با راهکارها و تلاش خود توانسته جمعی از نخبگان و چهره ‌های سیاسی و علمی را در این حزب گرد هم بیاورد.

در راستای ارتقای تشکیلات این حزب اصلاح‌ طلب، در مراسمی با حضور دبیر اجرایی حزب اسلامی کار استان قزوین، دفتر نمایندگی این حزب در شهر اقبالیه آغاز به کار کرد.

جولاده نیکو در این آیین اظهار کرد: دفتر حزب اسلامی کار از سال92 در شهر قزوین آغاز به کار کرده، اکنون نیز دفتر دوم این حزب در حمایت از اصلاح ‌طلبی، کار و کارفرمایی در شهر اقبالیه گشایش یافت.

وی با بیان اینکه حزب اسلامی کار استان از بدو تاسیس در استان قزوین به صورت مستمر و مستقل مشغول به کار کرده است، افزود: این حزب در چهار سال گذشته فعالیت خود را تنها به فعالیت‌ های انتخاباتی محدود نکرده بلکه توسعه و تقویت فعالیت ‌های اجتماعی و فرهنگی و سیاسی را در دستور کار داشته است.

این فعال سیاسی با بیان این مطلب که حزب اسلامی کار قزوین همواره بر تقویت کار گروهی تاکید داشته است؛ اظهار کرد: ما معتقد هستیم با انجام کارها به صورت گروهی، همفکری و هم‌ اندیشی می ‌توان در راستای حل مشکلات استان و شهر گام‌ های مثبتی برداشت.

جولاده ‌نیکو با اشاره به این مطلب که در شهر اقبالیه میان اعضای حزب کار صمیمیت و همدلی و شایسته ‌ای وجود دارد، گفت: همت و غیرت اعضای حزب در این شهر برای پیشبرد اهداف حزب کار ستودنی است و امیدواریم همواره ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در شهر اقبالیه در انتخابات گذشته جبهه انتخاباتی رقیب اصلاحات، فعالیت زیادی داشتند؛ ولی به همت اصلاح ‌طلبان در این شهر بیشترین آرا به جبهه اصلاحات تعلق داشت، در تحقق این پیروزی نباید همت اعضای حزب کار نادیده گرفته شود.

 این فعال سیاسی در بخش دیگری از سخنانش اعضای حزب اسلامی کار را در قزوین اصلاح‌طلب و همسو با دبیرکل حزب که عضو شورای اصلاح ‌طلبان کشور است؛ عنوان و اضافه کرد: اگرچه با جریان اصلاح ‌طلب استان و کشور همسو هستیم و به صراحت اعلام می ‌کنیم که اصلاح‌ طلب هستیم، ولی در سال ‌های فعالیت در حزب با موانع و محدودیت ‌های متعددی در استان روبه‌رو بوده ‌ایم که امیدواریم نگرش بزرگان اصلاح‌ طلب نسبت به فعالان حزب کار تغییر کنند و اعضای این حزب را در حاشیه و فرع قرار ندهند و جایگاه آنها را در بطن امور بدانند.

دبیر اجرایی حزب اسلامی کار استان ادامه داد: چناچه رویه‌ های موجود در برخورد با حزب کار ادامه یابد، چاره ‌ای جز تغییر راهبردها در استان نمی ‌بینیم.

جولاده ‌نیکو اضافه کرد: برخی بزرگان اصلاح‌ طلب معتقد هستند که مواضع حزب کار شفاف نیست، مگر اصلاح ‌طلبی این است که به طور مستقیم از مسوولان و یا اشخاصی در جبهه مخالف انتقاد کنیم و یا به دنبال جنجال‌ های سیاسی باشیم.

وی درباره انتقادهای مطرح شده درباره غیرفعال بودن حزب کار در استان گفت: ما این انتقادها را نمی ‌پذیریم؛ چراکه نشست‌ های داخلی حزب به طور مرتب و مستمر برگزار شده و همچنان نیز ادامه دارد.

این فعال سیاسی با تاکید بر این مطلب که در مسیر سیاست‌ های حزب گام برمی‌ داریم و برای بزرگان اصلاح ‌طلب استان احترام ویژه‌ ای قائل هستیم؛ بیان کرد: اعضای حزب کل در فعالیت ‌های مختلف دیده شده ‌اند و حسن نیت خود را بر همه ثابت کرده ‌اند؛ نباید تلاش‌ های آن‌ ها را زیر سوال برد بلکه انتظار می ‌رود بزرگان اصلاح‌ طلب استان قدردان اعضای این حزب باشند.

جولاده نیکو اظهار کرد: اصلاح ‌طلبان باید تلفیقی از نسل جدید و قدیم را در استان ایجاد کنند در غیر این صورت ادامه کار برای آنها سخت می‌ شود؛ همچنین انتظار می ‌رود بزرگان اصلاح ‌طلب استان اتحاد میان اعضای همسوی خود را حفظ کنند و به گونه‌ ای رفتار کنند که در حزب کار و پشتیبانی آن ‌ها را به خوبی احساس کنیم.

وی تصریح کرد: شاید در برخی موارد انتقادهایی به حزب اسلامی کار وارد باشد اما این حزب حامی، همگام و همسو با دولت است، بنابراین ظرفیت‌ ها و توانمندی‌ های موجود در این حزب هم باید دیده شود.

دبیر اجرایی حزب کار در استان خطاب به استاندار، شهردار، نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر مطرح کرد: انتصاب ‌هایی که در این استان صورت می‌ گیرد تنها به اعضا و فعالان یک یا دو حزب اختصاص نداشته باشد؛ چرا که در پیروزی دولت تدبیر و امید و کسب صندلی ‌های شورای شهر تمامی اصلاح ‌طلبان نقش داشتند.

جولاده نیکو با تایید بر این مطلب که تابع جریان بزرگان اصلاح ‌طلب هستیم، افزود: شاید انتقادهایی مطرح کنیم؛ ولی هدف ما حفظ وحدت در میان تمامی حامیان جریان اصلاح ‌طلبی است و با تجربه ‌ها و اندیشه‌ هایی که در این حزب وجود دارد، برای تحقق اهداف جریان اصلاح ‌طلبی گام برمی ‌داریم.

در این آیین حکم "سید جمال خضری" به عنوان نماینده حزب اسلامی کار در شهر اقبالیه و عضو شورای مرکزی این حزب در استان به وی تقدیم شد، همچنین حکم "مهدی لشگری" به عنوان عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار در استان به وی اعطا شد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز