به دلیل رفع مشکلات مناطق زلزله زده در استانهای غربی

وزیر نیرو از شرکت برق استان قزوین تقدیر کرد

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۴:۲۳:۱۲
کد خبر: ۶۵۱۰۶۳
وزیر نیرو از شرکت برق استان قزوین تقدیر کرد
وزیر نیرو از مدیریت و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین بدلیل رفع مشکلات مناطق زلزله زده در استانهای غربی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "دکتر رضا اردکانیان" وزیر نیرو با ارسال لوح تقدیر از مدیریت و همکاران شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین به دلیل تلاش و همت در رفع  مشکلات مناطق زلزله زده در استانهای غربی کشور تقدیر و تشکر کرد.

 درمتن  این لوح آمده است :

مدیریت و همکاران گرامی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین

وقوع حادثه تلخ و تاسف با زلزله علاوه بر آسیب جدی به جمع از هموطنان در استانهای غربی کشور موجب وارد آمدن خسارت های گسترده ای به زیر ساختهای صنعت آب و برق این مناطق گردید و روند خدمت رسانی را با وقفه مواجه نمود. با این حال با تلاش و همت ستودنی شما همکاران  ارزشمند و ساعی بخش عمده ای از مشکلات در ساعات اولی رخداد زلزله برطرف گردیده و کوشش ها برای دستیابی به وضعیت  عادی و پایدار همچنان ادامه دارد. اینجانب از یکایک شما عزیزان که عزم خود را جزم نموده و به وظیفه حیاتی و مقدس خود در قبال مردم شریف و مصیبت دیده عمل کرده و  می کنید صمیمانه سپاسگزاری می نمایم و تاکید میکنم من و سایر همکارانتان در وزارت نیرو همچنان پشتیبان و یاور شما در راستای رفع مشکلات و خدمت رسانی مطلوب و هر چه بهتر به مردم مصیبت دیده مناطق زلزله زده هستیم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز