رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین:

زمینه جذب سرمایه گذاران بخش کشاورزی باید فراهم شود

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۴:۱۵:۱۳
کد خبر: ۶۵۱۰۷۰
زمینه جذب  سرمایه گذاران بخش کشاورزی  باید فراهم شود
فاطمه خمسه گفت: شرایط و بستر لازم برای تولید کنندگان و سرمایه گذاران را باید فراهم کرد تا بتوانند به راحتی جذب بخش کشاورزی این استان شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "فاطمه خمسه" رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در دیدار با مدیر کل دامپزشکی و رییس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان و همچنین کارکنان این دو دستگاه وابسته با بیان این مطلب افزود: شرکت های خدمات مشاوره ای فنی کشاورزی را در استان باید فعال کرد.

وی اظهار داشت: شرکت ها و تشکل های کشاورزی زیر مجموعه بخش کشاورزی هستند بنابراین باید از ظرفیت و همچنین مشارکت آنان برای توسعه  بخش بخوبی استفاده کرد.

وی با اشاره به نقش جهادکشاورزی در امنیت غذایی  و تولید محصول سالم برای مردم اظهار داشت: باید شرایط و بستر را برای تولید کنندگان و سرمایه گذاران تسهیل کرد تا بتوانند به راحتی جذب بخش کشاورزی شوند.

خمسه خاطر نشان کرد: تشکل های بخش خصوصی می توانند بازوی توانمند سازمان جهاد کشاورزی باشند بنابراین باید از توان و ایده و خلاقیت این تشکلها برای پیشبرد اهداف بخش کشاورزی بهره برد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه گفت: دامپزشکی استان قزوین و در چند سال گذشته توانست با فعالیتها و اقدامات خوب خود جزو دستگاههای برتر استان باشد.

خمسه اضافه کرد: انتظار این است که این اداره کل با دارا بودن دامپزشکان و کارشناسان متعهد و متخصص بتواند هر چه بیشتر در جهت توسعه اهداف بخش کشاورزی و همچنین تامین سلامت غذای شهروندان حرکت کند .

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین  با اشاره به این نکته که بخشی  از کارهای این سازمان به نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی واگذار شده است، بر ارتباط بیشتر نظام مهندسی کشاورزی با جهادکشاورزی تاکید کرد.

وی برلزوم برگزاری جلسات مشترک و همفکری با دستگاه های اجرایی برای پیشبرد اهداف بخش کشاورزی تاکید کرد.

دراین جلسه بهمن نقیبی مدیر کل دامپزشکی استان قزوین و حمید رضا نوری نیا رییس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان برنامه های خود را تشریح کردند.

جهاد1

 

نظر شما