مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبر داد؛

برگزاری دوره ‌های آموزشی توانمند سازی نیروهای انسانی در حوزه گردشگری

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۴:۳۹:۳۸
کد خبر: ۶۵۱۰۹۹
برگزاری دوره ‌های آموزشی توانمند سازی نیروهای انسانی در حوزه گردشگری
محمدعلی حضرتی: دوره‌های آموزشی و توانمندسازی نیروی انسانی مرتبط با حوزه گردشگری توسط میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان قزوین برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "محمدعلی حضرتی" مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اعلام این خبر گفت: برگزاری دوره‌های متعدد و فشرده آموزشی در حوزه خدمات گردشگری نقش مؤثری در افزایش سطح آگاهی و علمی منابع انسانی شاغل در حوزه گردشگری و به دنبال آن ارتقای نحوه خدمات‌رسانی به مشتریان و گردشگران ورودی به استان را همراه خواهد داشت.

حضرتی با اشاره به ارائه خدمات بهینه در نوروز 97 به گردشگران افزود: با توجه به نزدیکی تعطیلات نوروز97 و لزوم ارائه خدمات شایسته به گردشگران نوروزی، دورۀ آموزشی توانمندسازی نیروی انسانی در طول زمستان با برنامه‌ریزی‌ مناسب برگزار خواهد شد.

وی گردشگری را یک صنعت همگانی خواند و ابراز داشت: ارائه خدمات و پذیرایی از گردشگران نیازمند همراهی یک مجموعه وسیع از خدمات است از پذیرایی گرفته تا امنیت، بهداشت، حمل و نقل و... که باید به نحوه مطلوب در اختیار مسافران قرار گیرد و خوشبختانه استان قزوین طی سال‌های گذشته با همکاری و همراهی دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی و مردم توانسته خدمات خوبی به گردشگران ارائه نماید و با آموزش‌هایی که برای نیروی انسانی صورت می‌گیرد امیدواریم بتوانیم رضایت گردشگران را فراهم نماییم.

محمدعلی حضرتی نیروی انسانی در صنعت گردشگری را یکی از مهمترین ارکان این صنعت دانست و اظهار داشت: در حوزه گردشگری استفاده از نیروی انسانی ورزیده و آگاه یکی از راهکارهای اساسی برای جذب گردشگر است که با ارائه خدمات مناسب و تامین نیازها و ایجاد رضایت می‌توان مدت ماندگاری و حضور مجدد آنها را فراهم نمود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین اجرای دوره‌های آموزشی توانمندی سازی نیروی انسانی را رایگان عنوان کرد و گفت: این دوره‌های آموزشی به صورت رایگان در 230 ساعت با عناوین آموزش پلیس انتظامی و راهور، رانندگان وسائط نقلیه گردشگری، راهنمایان ایرانگردی و جهانگری (فرهنگی)، راهنمایان طبیعت‌ گردی، کارکنان داخلی هتل‌ها (3تا 5 ستاره)، مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی، عوامل اجرایی و کارکنان واحدهای بین راهی، توانمندسازی جوامع محلی روستاهای هدف، مدرسین گردشگری، راهنمایان موزه و محوطه‌ های تاریخی، عوامل و دست اندرکاران اقامتگاه‌ های بوم‌ گردی، عوامل اجرایی و اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر و چند دوره کوتاه مدت برای کارکنان دفاتر خدمات مسافرتی و هتل‌های استان در زمستان برگزار می‌ شود که در پایان دوره نیز گواهی نامه آموزشی به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز