تودیع و معارفه مدیر حوزه های علمیه خواهران استان اردبیل

۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۱:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۵۱۲۴۹
تودیع و معارفه مدیر حوزه های علمیه خواهران استان اردبیل
نماینده ولی فقیه در استان:یکی از اصلی ترین شکست ما در فعالیتهای فرهنگی، نفوذ دشمن در جامعه بانوان است .

به گزارش برنا،آیت الله عاملی با اشاره به وجود هجمه های فرهنگی سیاه و سنگین، پدیده حوزه های علمیه خواهران را در استان لازم و ضروری دانست و افزود : یکی از اصلی ترین دلایل شکست ما در زمینه فعالیتهای فرهنگی، نفوذ دشمن به زندگی نصف جامعه ما یعنی بانوان است.
نماینده ولی فقیه در استان در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه های علمیه خواهران استان اردبیل، با اشاره به اینکه ارزشهای دینی ،انسانی و اسلامی روز به روز کم رنگتر می شود ،گفت : کشورهای غربی مبالغ زیادی برای ایجاد هجمه های فرهنگی سرمایه گذاری می کنند اما نسل جدید ما و دختران ما با هوشیاری می توانند با این توطئه های دشمن مقابله کنند.
وی معضلات اقتصادی جامعه را نشأت گرفته از ضعف فرهنگی قلمداد کرد و  افزود : تاریخ کشورهای پیشرفته نشان می دهد که برای پیشرفت در صنعت هر کشور ابتدا باید از نظر فرهنگی پیشرفت داشت .

آیت الله عاملی گفت : اگر ما بتوانیم احساس جمعی را به مردم جامعه منتقل دهیم افراد سرمایه دار احساس دِین نسبت به ملت و کشور کرده و در نتیجه منجر به حل معضلات اقتصادی خواهد شد.
مؤسس حوزه های علمیه خواهران اردبیل به اهمیت پیام اقتدار فرهنگی مقام معظّم رهبری نیز اشاره کرد و گفت :احساس های بلند، وجدان کاری و اینکه انسان به دنبال صنعت و منافع فردی در فعالیت اقتصادی نباشد بسیار مهم است.
در پایان حجت الاسلام طاهر لطفی به عنوان مدیر جدید حوزه های علمیه خواهران استان اردبیل منصوب و از زحمات مدیر قبلی حجت الاسلام علی اصغر کاظمی تجلیل شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز