امروز رخ داد ؛

اولتیماتوم استاندار کردستان برای تعیین تکلیف اشتغال فراگیر

۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۳:۱۹:۳۰
کد خبر: ۶۵۲۰۵۹
اولتیماتوم استاندار کردستان برای تعیین تکلیف اشتغال فراگیر
استاندار کردستان خطاب بە بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط گفت: ظرف مدت یک هفتە تکلیف خود را با طرح اشتغال فراگیر روشن کنند.

بە گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاە اطلاع رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در جلسە شورای برنامەریزی، کارگروە تخصصی اشتغال و کیمسیون هماهنگی بانک‌های استان اظهار کرد: مدت 2ماە است کە از بانک‌ها و دستگاه‌های مرتبط با موضوع اشتغال می‌خواهم بصورت جدی موضوع اشتغال را سرلوحە اقدامات خود قرار دهند اما در این میان ارادەای برای انجام کار وجود ندارد.

وی ادامە داد: از این بە بعد خواهشی در کار نخواهد بود، چرا کە بعد از 2 ماە از ابلاغ این طرح تنها شاهد سیکل تکراری در استان هستیم.

مرادنیا با بیان اینکە با در پیش گرفتن این رویە کاری انجام نخواهد شد اضافە کرد: موضوع اشتغال برای کردستان یک امر حیاتی است و ظرف مدت یک هفتە باید هم طرح اشتغال فراگیر و هم اشتغال روستایی و چگونگی تعامل و همکاری بانک ها و دستگاەهای مرتبط اجرایی در این رابطە باید روشن شود.

استاندار کردستان خواستار رصد فعالیت دستگاەهای اجرایی و بانک‌ها شد و افزود: می‌خواهم تکلیف همە ما روشن شود تا بدانیم چە کسی در کردستان اهل کار و عمل است و چە کسانی از زیر بار انجام کار شانە خالی می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز