امحا ۴ تن مواد غذایی غیر قابل مصرف در مهاباد

۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۳:۱۷:۳۳
کد خبر: ۶۵۳۰۷۹
۴ تن مواد غذایی غیر قابل مصرف در شهرستان مهاباد امحاء شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، کارشناس مسئول بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت مهاباد گفت: در پی اجرای طرح تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی توسط بازرسین بهداشت محیط مقدار تقریبی ۴ هزار کیلو گرم انواع مواد غذایی و آشامیدنی غیر مجاز شامل و مواد غذایی و آشامیدنی که در طول چند ماه گذشته کشف و ضبط شده بود معدوم گردید.

وی اضافه کرد: این مقدار مواد غذایی به دلیل تقلبی بودن و فقدان مشخصات ۹ گانه و فاسد شدن به علت رعایت نکردن شرایط نگهداری توقیف شده بودند و در صورت مصرف می توانست سلامتی شهروندان را با تهدید مواجه کند.

امینی گفت: یک تن از موادغذایی با رضایت صاحبان مراکز توزیع مواد غذایی در محل و ۳ تن دیگر از این مقدار مواد غذایی به ارزش بیش از ۱۵۰ میلیون ریال با اخذ مجوز از مقامات قضایی و با حضور نماینده دادستان این شهرستان امحاء و از بین برده شد.

وی بیان داشت: در طول اجرای طرح تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی ۲۱ کارشناس و بازرس بهداشت محیط در قالب ۹ تیم بازرسی سیار و با همکاری ادارات اصناف،صنعت و معدن و تجارت،تعزیرات حکومتی،شهرداری براین مراکز در ساعات مختلف شبانه روز نظارت داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز