معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین:

۱۵تن تخم مرغ روزانه در استان قزوین توزیع می شود

۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۳:۴۵:۱۰
کد خبر: ۶۵۳۱۱۱
۱۵تن تخم مرغ روزانه در استان قزوین توزیع می شود
سید منصور حاج سید جوادی گفت: در راستای کنترل قیمت بازار و رفاه حال مردم روزانه 15تن تخم مرغ در سطح استان و شهرستانهای تابعه توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، جلسه کمیته تنظیم بازار تخم مرغ که با حضور مدیران و کارشناسان دستگاههای مرتبط در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد و در این جلسه سید منصور حاج سید جوادی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اعلام این مطلب گفت: در راستای کنترل قیمت بازار و رفاه حال مردم روزانه 15تن تخم مرغ در سطح استان و شهرستانهای تابعه  توزیع خواهد شد.

سیدجوادی افزود: این میزان تخم مرغ  شامل 6هزار و 600شانه است که روزانه در تعاونی  های مصرف، و فروشگاه سطح استان توزیع می شود.

وی قیمت هر شانه تخم مرغ برای مصرف کنندگان را  12هزار و 600تومان اعلام کرد و گفت:  این طرح از روز یکشنبه 3دی ماه سالجاری در سطح استان آغاز و شهروندان عزیز می توانند تخم مرغ مورد نیاز را در راستای   از مراکز تعیین شده تهیه کنند.

این مقام مسوول، بالا رفتن قیمت نهاده ها، کاهش تولید و بالا رفتن مصرف تخم مرغ در فصل سرما را از دلایل افزایش قیمت تخم مرغ در چند روز اخیر دانست.

وی یاد آور شد: با نزدیک شدن به پایان سال، مصرف تخم مرغ برای مصارف فراوری و شیرینی افزایش می یابد که باید در این راستا چاره ای اندیشیده شود.

هم اکنون در سطح استان  64واحد مرغداری تخم گذار فعالیت دارند که از این واحد ها سالیانه بیش از 70هزار تن تخم مرغ تولید می شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز