رئیس پلیس فتا استان کهکلویه و بویراحمد خبر داد :

دستگیری عامل فروش ماری جوانا در شبکه‌های اجتماعی

۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۰۷:۳۳
کد خبر: ۶۵۴۲۵۴
دستگیری عامل فروش ماری جوانا در شبکه‌های اجتماعی
رئیس پلیس فتا استان کهکلویه و بویراحمد از دستگیری فردی که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به فروش مواد مخدر می‌کرد،خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سرگرد روح‌الله شهبازی‌پور در این باره گفت: با رصد و پایش کارشناسان پلیس فتا صفحه هایی در شبکه‌های اجتماعی شناسایی شد که گرداننده آن اقدام به تبلیغ و فروش مواد مخدر می‌نمود .

وی افزود: با توجه به محرز بودن جرم، در این راستا پرونده تشکیل و موضوع پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت‌ .

رئیس پلیس فتا استان کهکلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات فنی و شگردهای پلیسی گرداننده این صفحه در شبکه‌های اجتماعی شناسایی شد‌ .

سرگرد شهبازی‌پور تصریح کرد: ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و تعامل و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر، اکیپی از مامورین پلیس فتا و پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی به محل سکونت متهم اعزام و طی عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر و در بازرسی از منزل نامبرده مقداری مواد مخدر از نوع ماری جوانا کشف و ضبط شد .

وی ضمن تحویل متهم به مراجع قضایی ادامه داد: متاسفانه با رشد روز افزون شبکه های اجتماعی در فضای مجازی، افرادی شیاد از این طریق قصد فروش مواد مخدر در این شبکه ها را دارند .

رئیس پلیس فتا استان کهکلویه و بویراحمد اضافه کرد: با توجه به اینکه فروشندگان مواد مخدر همیشه به دنبال به دام انداختن جوانان جهت اعتیاد آنان به مواد مخدر هستند، از شهروندان خواست در صورتی که در فضای مجازی با موارد مشکوک برخورد نمودند، آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش گزارش های مردمی ثبت نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز