فردا؛

سفر علی ربیعی به کردستان

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۰۸:۲۸
کد خبر: ۶۵۴۶۵۶
سفر علی ربیعی به کردستان
علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری 6 و 7 دی به استان کردستان سفر می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان، کلنگ زنی و بازدید از چند طرح عمرانی و خدماتی از جمله برنامه های پیش بینی شده برای سفر 2 روزه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به کردستان است.

ادای احترام به مقام شامخ شهدا، شرکت در کارگروه تخصصی اشتغال استان، بازدید از درمانگاه تامین اجتماعی و منطقه ویژه اقتصادی بانه و شرکت در شورای اداری شهرستان بانه از جمله برنامه های علی ربیعی در این سفر است.

از دیگر برنامه های ربیعی در سفر به استان کردستان، شرکت در آیین کلنگ زنی معدن طلا و آغاز عملیات اجرایی بیمارستان تامین اجتماعی سقز و نشست شورای اداری شهرستان های سقز است.

معاونان اشتغال و کارآفرینی، امور مجلس و استان ها، رئیس سازمان بهزیستی و نمایندگان مردم استان کردستان در مجلس شورای اسلامی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در این سفر همراهی می کنند.

استان کردستان با 29 هزار و 137 کیلومتر مربع براساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 دارای یک میلیون و 603 هزار نفر جمعیت است .

استان کردستان بر اساس آخرین تقسیمات کشوری در سال 1390 دارای 10 شهرستان، 29 شهر، 31 بخش، 86 دهستان و یک هزار و 697 آبادی دارای سکنه و 187 آبادی خالی از سکنه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز