در نشست هم اندیشی هیئت های ورزشی کوهدشت با "ملکشاهی " مطرح شد:

لزوم بهبود شاخص های ورزش در شهرستان کوهدشت/ برگزاری جلسات مستمر و دوره ای در جهت رفع موانع توسعه ورزش کوهدشت

۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۳:۲۰:۲۳
کد خبر: ۶۵۶۷۰۹
لزوم بهبود شاخص های ورزش در شهرستان کوهدشت/ برگزاری جلسات مستمر و دوره ای در جهت رفع موانع توسعه ورزش کوهدشت
در نشست هم اندیشی هیئت های ورزشی کوهدشت با "نماینده مردم کوهدشت ورمشکان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم بهبود شاخص های ورزش در شهرستان کوهدشت تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛در این جلسه که به منظور بررسی مشکلات ورزشی کوهدشت و ارائه راهکارهای لازم با حضور الهیار ملکشاهی نماینده  کوهدشت ورومشکان  در مجلس شورای اسلامی وضرغام علیجانی معاون توسعه ومدیریت منابع اداره کل ورزش وجوانان استان لرستان برگزار شده بودهیئت های ورزشی حاضر وچند تن از رؤسای هیئتها به تشریح مسائل و مشکلات رشته های تخصصی خود و ارائه راه کارهای لازم در این زمینه پرداختند.

رییس اداره ورزش و جوانان با تقدیر از جناب آقای ملکشاهی به  خاطر ملاقات مهم و پرباری که اخیراً ایشان با وزیر محترم ورزش و جوانان داشته اند به تشریح نتایج این سفر مهم و همچنین ارائه گزارشی از عملکرد اداره ورزش و جوانان و برنامه های در دست اقدام این اداره پرداخت.

 رشیدیان  با بیان برخی  ازمشکلات اساسی ورزش کوهدشت و لزوم ورود مسئولان ارشد شهرستان و توجه جدی تر به این مشکلات خواستار برگزاری منظم و دوره ای اینگونه جلسات با حضور نماینده محترم شهرستان شد.

 

درادامه معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان لرستان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل ورزش وجوانان استان  و نیز اقدامات صورت گرفته جهت بهبود شاخص های ورزش در شهرستان کوهدشت, قول مساعد داد تا نسبت به پیگیری مسائل ورزش این شهرستان همکاری بیشتری داشته باشند.

ضرغام علیجانی همچنین نسبت به واریز مبلغی بالغ بر بیش از 70 میلیون تومان به حساب هیئت های ورزشی جهت حمایت از  ورزش کوهدشت قول همکاری داد.

در پایان نیزالهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت ورومشکان در مجلس ورییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تقدیر از ریس اداره ورزش وجوانان کوهدشت  بابت تشکیل این جلسه و تقدیر از فعالیت های وی در حوزه ورزش کوهدشت قول مساعد داد که با برگزاری جلسات مستمر و دوره ای در جهت رفع موانع موجود در راه توسعه ورزش کوهدشت اهتمام بیشتری نشان دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر و تشکر از خیر مردم دارکوهدشتی  جناب آقای حاج لطیف ناصری بابت حمایت قابل توجهی که اخیراً از ورزش کوهدشت به عمل آورده اند بر لزوم ورود دیگر خیرین به این عرصه مهم تأکید کردند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز