توزیع تخم مرغ به قیمت مصوب در فروشگاه های منتخب آذربایجان غربی

۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۱:۱۳
کد خبر: ۶۵۷۳۶۳
توزیع تخم مرغ به قیمت مصوب در فروشگاه های منتخب آذربایجان غربی
اسکندری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی با روًسای اتحادیه های استان در محل اتاق اصناف استان جهت بررسی وضعیت واحدهای صنفی و بازارهای استان دیدار کردند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، در این دیدار اسکندری رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت ضمن تجلیل از حضور اصناف و بازاریان در گرد همای نهم دی گفت: اصناف و بازاریان از بدو انقلاب و طی هشت سال دفاع مقدس و بعد از همیشه یکی از بازوان توانمند جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری بوده و هستند.

وی در این جلسه با بیان اینکه به موازات واردات تخم مرغ از سوی وزارت جهاد کشاورزی وبا توجه به تخصیص سهمیه به استان سازمان صنعت، معدن وتجارت اظهار داشت با همکاری اتحادیه ها و تشکلات صنفی نسبت به تعیین شبکه توزیع اقدام ودر این رابطه تعداد 20فروشگاه به همراه فروشگاههای زنجیره ای رفاه و کوروش در شهرستان ارومیه و سایر شهرستان ها به منظور توزیع اقلام تخصیص یافته از وزارت جهاد کشاورزی معرفی و مشخص گردید.

ایشان افزود: قیمت مصوب تخم مرغ ازبابت هر شانه 126000ریال تعیین شده است که درصورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی و یا کم فروشی مردم عزیز می توانند با سامانه 124سازمان صنعت، معدن وتجارت با بازرسی و نظارت این سازمان در میان بگذارند.

اسکندری گفت: حوزه اصناف یکی از حوزه های مولد اشتغال پایدار در کشور هست که اکثر افرادی که دارای شغل ثابت و پایدار هستند در این حوزه مشغول به کار هستند که بیش از نود و دو هزار نفر در استان در حوزه اصناف فعالیت می کنند.

در این جلسه روًسای اتحادیه های استان نیز به طرح مسائل و بررسی و ضع موجود در حوزه های صنفی خود پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز