مدیر دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد عنوان کرد؛

احساس اطمینان خاطر شهروندان با اجرای طرح پایش عملکرد شهرداری

۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۰:۴۳
کد خبر: ۶۵۷۴۹۱
مدیر دفتر نوسازی و تحول سازمانی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد گفت: دلیل اصلی اجرای طرح نظام جامع پاسخگویی و عملکرد شهرداری از منظر شهروندان،ایجاد حس اطمینان شهروندان در مباحث مهم شهری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، هدی پیروی در مراسم افتتاحیه طرح نظام جامع و پاسخگویی و پایش عملکرد شهرداری مشهد از منظر شهروندان که در فرهنگسرای فناوری و رسانه برگزار شد، خاطرنشان کرد: شهروند محوری و ایجاد شهر هوشمند از ضروریات به شمار می‌‌رود که در این راستا طرح نظام جامع و پایش عملکرد در تمامی حوزه‌های شهرداری انجام خواهد شد که برای بار نخست در منطقه ۹ و در حوزه شهرسازی و دربحث دفاتر خدمات مهندسی اجرا گردید.

وی ابراز کرد: این اقدام در مناطق دیگر شهرداری نیز با رفع اصلاحات تحقق خواهد یافت، به طوری که شروع آن در مناطق دیگر در ماه آینده خواهد بود و به سایر دفاتر خدمات مهندسی و شهرسازی تسری می یابد.

پیروی ادامه داد: در وهله اول پروانه احداث بنا و پایان کار بهره‌برداری در بستر شهروند سپاری اجرایی می شود.

وی اظهار کرد: امیدواریم با اجرای این کار رضایتمندی مطلوبی را در شهروندان ایجاد نماییم.

عزیزی مشاور این طرح نیز در ادامه این مراسم گفت: اهمیت این طرح بر این است که حقوق شهروندان بیش از پیش مورد توجه مسوولان قرار بگیرد و گستره فعالیت های شهری، تکریم ارباب رجوع را به دنبال داشته باشد.

گفتنی است این طرح با همکاری و مشارکت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، شهرداری منطقه ۹، دفتر طرح‌های توسعه شهری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری مشهد اجرایی شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز