نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

شرکت های بیمه ای به عنوان پشتیبانی صادق باید در کنار مردم باشند

۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۰۱:۲۴
کد خبر: ۶۵۷۵۳۲
شرکت های بیمه ای به عنوان پشتیبانی صادق  باید در کنار مردم باشند
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، گفت: شرکت های بیمه ای به عنوان پشتیبانی صادق در کنار مردم و نسبت به تعهدهای دو جانبه حساس باشند.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، روز سه شنبه در جمع مدیران عامل شرکت های بیمه مستقر در خراسان جنوبی،  گفت : شنیده ها حاکی از این است که برخی از بیمه ها به آسانی مطالبه را دریافت، اما به راحتی پرداخت نمی کنند و بعضا بیمه شونده ها با مشکل مواجه می شوند که اگر این چنین باشد باید تجدید نظر شود.

وی ادامه داد: امروزه شرایط زندگی به گونه ای است که بیمه یک ضرورت است و شرکت های بیمه ای باید سعی کنند وجوهی که دریافت می کنند را در صورت عدم نیاز، برای توسعه و عمران استان سرمایه گذاری کنند.

به گفته وی با این کار هم خود شرکت های بیمه ای سود می برند و هم مردمی که بابت بیمه پول پرداخت کرده اند از این طریق بهره مند می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه ورود در ساخت بزرگ راه ها می تواند یکی از این امور عام المنفعه باشد، گفت: ده ها سال است که بحث جاده ای 100 کیلومتری در این استان مطرح است که متاسفانه به دلایل گوناگون هنوز استاندارد سازی نشده است، شرکت های بیمه ای با احداث شرکت های خاص می توانند در این امر ورود کنند.

وی تصریح کرد: سرمایه گذاری در بخش صنعت به عنوان یکی از مهمترین کارهایی که در این استان مغفول مانده است ضمن اشتغالزایی تعداد زیادی از جوانان، با توجه به نیروی انسانی قوی باعث سود آوری و ارتقای بخش صنعت استان خواهد شد.

به گفته وی در بخش صنایع تبدیلی کشاورزی هم بیمه ها می توانند ورود پیدا کنند زیرا با وجود محصولات استراتژیکی مثل زرشک، زعفران و عناب اقدام های موثری در این زمینه می توان برداشت.

وی تصریح کرد: بهترین مردم همان کسی است که برای مردم مفید تر باشد و سرمایه گذارانی که می توانند در این زمینه فعالیتی داشته باشند دست مردم را بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز