استاندار بوشهر:

در شرایط کنونی وظیفه همگان است که در تداوم مسیر امید آفرین کشور تلاش کنند و اجازه هیچگونه دخالتی به بیگانگان را ندهند

۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۰۹:۱۴
کد خبر: ۶۵۷۵۴۳
در شرایط کنونی وظیفه همگان است که در تداوم مسیر امید آفرین کشور تلاش کنند و اجازه هیچگونه دخالتی به بیگانگان را ندهند
استاندار بوشهر گفت: همه باید در راستای منافع ملی کشور گام بردارند زیرا دشمنان آماده کوچکترین فرصت برای بهره برداری از اختلافات داخلی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ عبدالکریم گراوند روز سه شنبه در نشست کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان دیلم با تحسین از تیزبینی بوشهری ها در جریان اتقاقات چند روز اخیر کشور و همراهی نکردن آنان با هنجارشکنان افزود: بوشهر از جمله استان هایی بود که نه تنها با جریان اخیر همراه نشد بلکه تمام شخصیت ها و جریان های مختلف سیاسی آن نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

وی بیان کرد: سردمداران مخالف نظام جمهوری اسلامی آشکارا به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند و قصد دارند با آسیب رسانی به زیرساخت های در کشور ناامنی ایجاد کنند.

گراوند ادامه داد: امنیت ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه نعمتی بزرگ است که باید قدردان آن باشیم.

وی گفت: در برخی شهرها گزارش هایی مبنی بر تلاش عده ای برای تیراندازی به سوی مردم دریافت شده است که این افراد هیچ نسبت و سنخیتی با اعتراض های مردمی ندارند.

گراوند ادامه داد: در برخی از استان ها ردپای افرادی که با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عناد هستند بطور واضح مشخص است.

وی یادآور شد: بالاترین اجتماعات مردمی در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 بود که مردم با جریان های فکری متفاوت دیدگاه های خود را بیان کردند.

گراوند افزود: رمز پیروزی و بقا نظام جمهوری اسلامی وحدت و برادری است که همگان باید نسبت به آن اهتمام ویژه داشته باشند.

وی اظهار داشت: در این ارتباط مسئولان با نگاه خدمتگزاری باید از حداکثر ظرفیت خود استفاده و موانع فراروی بخش های مختلف و بویژه اقتصاد را برطرف کنند.

گراوند تاکید کرد: در شرایط کنونی وظیفه همگان است که در تداوم مسیر امید آفرین کشور تلاش کنند و اجازه هیچگونه دخالتی به بیگانگان برای دخالت در امور کشور را ندهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز