برگزاری همایش کارآفرینی زنان در حوزه فناوری اطلاعات

۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۳۲:۲۴
کد خبر: ۶۵۷۸۲۹
برگزاری همایش کارآفرینی زنان در حوزه فناوری اطلاعات
با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و مدیرکل امور زنان و خانواده استاندار همایش کارآفرینی زنان در حوزه فناوری اطلاعات برگزار شد .

به گزارش برنا آذربایجان غربی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی در همایش کارآفرینی زنان در حوزه فناوری اطلاعات که امروز در سالن آمفی تئاتر برگزار شد ، به جایگاه تاثیر گذار ایران درمذاکرات منطقه ای اشاره نمود و اظهار داشت : تولید ثروت و ایجاد اشتغال یکی از مهمترین دغدغه های فعلی نظام جمهوری اسلامی است و در این راه برنامه ها و اقداماتی در دست اقدام است.

صفرزاده افزود :مقرر شده از طریق ستاد استانداریها بحث فناوری اطلاعات تقویت شود تا دانش آموختگان فناوری اطلاعات بتوانند از ساختار موجود استفاده و مسیر تولید ثروت را کوتاهتر نمایند.

وی به ظرفیت های استان شامل همجواری با سه کشور خارجی ، گذر تنها راه ریلی از استان ، وجود 3 فرودگاه ، بزرگترین منطقه آزاد کشور در استان و منطقه ویژه اقتصادی سلماس اشاره نمود و اظهار امیدواری کرد با حما یت و ارتقا فناوری اطلاعات در استان بتوان تولیدات استان را به بازارهای هدف معرفی و صادر نمود که در صورت تحقق آن بیکاری در استان به میزان چشمگیری کاهش خواهد یافت.
مدیرکل زنان و خانواده استانداری نیز در این مراسم با بیان اینکه علی رغم تلاشهای خوبی که در زمینه فناوری اطلاعات در کشور صورت گرفته درولی تصویر روشنی از زنان در حوزه فناوری اطلاعات وجود ندارد و این نیاز به فرهنگسازی کارآفرینی زنان در حوزه ارتباطات و اطلاعات است و برگزاری همایش کارآفرینی زنان در حوزه فناوری اطلاعات در راستای این اهداف است.

خانم تاجفر از اشتغال دختران و زنان تحصیل کرده و فارغ التحصیل رشته فناوری اطلاعات درسایر رشته های غیر مرتبط انتقاد کرد و بر نهادینه سازی فعالیت های آموزشی ، توسعه و ترویج فناوری اطلاعات تاکید نمود. 
جلیلی نژاد سرپرست اداره کل فناوری اطلاعات استان ، ترویج فرهنگ کارآفرینی ، توانمندسازی دانشجویان رشته های فناوری اطلاعات ، معرفی چالشها ، تقدیر از برترین های حوزه فناوری اطلاعات را از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.
در ادامه این مراسم از زنان کارآفرین برتر استان با اهدا لوح و تندیس هایی تجلیل شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز