استاندار قزوین در پیامی خواستار شد؛

پرهیز از تنگ نظری ‌ها و نگرش ‌های سلیقه‌ ای و غیر حرفه ‌ای در گزینش ها

۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۲:۵۲:۱۰
کد خبر: ۶۵۸۰۰۱
پرهیز از تنگ نظری ‌ها و نگرش ‌های سلیقه‌ ای و غیر حرفه ‌ای در گزینش ها
استاندار قزوین به مناسبت سالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) در تشکیل گزینش ها پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "استاندار قزوین" به مناسبت پانزدهم دی ماه سالروز صدور فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، مبنی بر تشکیل گزینش ها پیامی صادر کرد.

متن پیام استاندار به شرح زیر صادر شد:

بسم الله الرحمن الرحیم

 رضایت پرودگار متعال، خود بهترین و ارزشمندترین اجر و پاداش برای انسانهایی است که با اعتقاد و ایمان قلبی، تنها خشنودی حضرت باری تعالی را در نظر گرفته و در این مسیر گام برمی دارند. قطعا تلاش ها و فعالیت های خالصانه نیروهای دخیل در امر گزینش و هوشیاری، دقت و واقع بینی این افراد، علاوه بر بالا بردن سطح کیفی روند جذب نیروی انسانی صالح، معتقد و توانمند برای خدمت به مردم، ضامن ارتقای جایگاه خدمات رسانی در دستگاه های اجرایی و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال خواهد بود.

 با عنایت به اهمیت و جایگاه گزینش، امیدوارم گزینشگران عزیز در راستای اجرای بند3 سیاست‌ های کلی نظام اداری، ابلاغی  مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای  مبنی بر "بهبود معیارها و روزآمدی روش ‌های گزینش منابع انسانی به منظور جذب نیروی انسانی توانمند، متعهد و شایسته و پرهیز از تنگ نظری ‌ها و نگرش‌ های سلیقه ‌ای و غیر حرفه ‌ای" گام بردارند.

ضمن گرامیداشت پانزدهم دی ماه سالروز صدور فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل گزینش ها، وظیفه خود می دانم ازخدمات گزینشگران استان تشکر و قدردانی نمایم. توفیق روز افزون این عزیزان را در پیشبرد اهداف عالی نظام اسلامی در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

 

عبدالمحمد زاهدی 

استاندار قزوین

 

 

نظر شما