امام جمعه بوشهر:

مردم ایران باید دشمن شناس باشند

۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۳۱:۲۵
کد خبر: ۶۵۸۰۵۴
مردم ایران باید دشمن شناس باشند
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر گفت: با توجه به توطئه های رنگارنگ دشمن بر علیه نظام جمهوری اسلامی مردم این سرزمین باید دشمن شناس باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز چهارشنبه در حاشیه راهپیمایی خودجوش 'میثاق با ولایت' مردم استان بوشهر در جمع خبرنگاران گفت : دشمن دنبال حل مساله در ایران نیست بلکه برای ایجاد مشکل در کشور تلاش می کند.

وی اضافه کرد: به همین دلیل در این شرایط مردم برای شناسایی حرکت های دشمن باید دشمن شناس باشند تا دچار توطئه ها نشوند.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: انقلاب اسلامی برخلاف میل استکبار جهانی یک تحول و حرکت تاریخی در جهان اسلام ایجاد کرد و به انسان کرامت داد.

صفایی بوشهری اظهار کرد: در این ارتباط دشمنان نظام جمهوری اسلامی از اول انقلاب با توطئه های مختلف از جمله تخریب و دیگر فتنه ها همواره درصدد ضربه زدن به انقلاب هستند.

امام جمعه بوشهر گفت: مردم ایران با حضور حماسی و محکومیت نا آرامی های روزهای اخیر در برخی شهرهای کشور به دشمن نشان دادند همیشه در صحنه هستند و هر روز 9 دی دیگری در ایران است.

وی یادآور شد: مردم با حضور خود در صحنه های مختلف و محکومیت حرکت های اخیر برخی افراد خودفروخته نشان دادند در صورت نیاز، همیشه برای دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در صحنه حاضر هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز