قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان:

تمام تجمع هایی که در روز اول صورت گرفت برای بیکاری و تورم بود اما ...

۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۴۲:۰۰
کد خبر: ۶۵۸۰۶۱
تمام تجمع هایی که در روز اول صورت گرفت برای بیکاری و تورم بود اما ...
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اقدام های ساختارشکنانه بیگانگان و معاندان نظام در چند روز گذشته باعث شد که مردم این استان مسیرشان را از هنجارشکنان جدا کنند.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی گفت : مسائل و اتفاق های چند روز اخیر در سراسر کشور که به بهانه گرانی و تورم مشهود بود چهره واقعی استکبار را نمایان کرد.

وی ادامه داد: آنچه مشخص است تمام تجمع هایی که در روز اول صورت گرفت برای بیکاری و تورم بود اما متاسفانه در این میان جریان های استکباری وارد عمل شدند و با اتاق های فکری که از ماه ها قبل تشکیل داده بودند فتنه ای دیگر را به وجود آوردند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: معاندان نظام، در راس آنها آمریکا و اسرائیل و از طرفی جریان های تکفیری که سیلی سنگینی از نیروهای مقاومت خوردند به دنبال موقعیتی بودند که اصل نظام را نشانه بگیرند اما مردم بیدار ایران باری دیگر پشتیبانی خود را از نظام و ولایت نشان دادند.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با خون 230 هزار شهید گلگون کفن شکوفا شده است، افزود: مردم ایران در 40 سال گذشته همواره در کنار انقلاب و پاسدار خون شهیدان و آرمان های امام خمینی(ره) بوده اند.

وی اضافه کرد: با اینهمه نمی توان پذیرفت که این مردم به تخریب اموال عمومی و اقدام های ساختار شکنانه دست بزنند و امروز مردم ایران به خوبی نقش سلطنت طلبان و نیروهای منافق را در ایجاد فتنه های کارشناسی شده درک کرده اند.

به گفته وی مسلم کسی که به دنبال حل مشکلات اقتصادی است در کف خیابان به دنبال آن نمی گردد و از مراجع ذیربط مطالبه می کند و این مهم خود گواهی روشن بر دست اندازی و ایجاد فتنه معاندین نظام دارد.

وی در ادامه با بیان این نکته که مطالبات به حق مردم باید مورد بررسی و اقدام قرار گیرد، افزود: از مسئولان دولتی انتظار می رود که با رویکرد اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید داخلی به حل مشکلات پیش رو بپردازند که این امر جز با همکاری و هم افزایی دلسوزان نظام محقق نخواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز